Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 pleier vanligvis å finne den når jeg setter meg på huk .. hehe.. noen som vet hva det betyr om den er borte?
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 tør nesten ikke kjenne etter jeg....er det ikke sånn at manikke skal fingre oppi der selv??
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Jeg kunne også kjenne min før, men når liksom ikke opp lengre...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Jeg bruker hansker eller desifiserende på fingrene .... Det er ikke akuratt nindre bakterier hos jordmor eller på sykehuset liksom- En ting er å kjenne en annen ting er å prøve proversere livmortappen.. Det er jo ingen jordmødre som har sagt til meg at jeg er gal om jeg fingrer meg selv feks.. går på det samme..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 intr å kjenne om den begynner å flate ut da. men den har liksom trekt seg lengre opp. vanskelig å få tak på.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 .......kanskje ikke din jobb.... - hva om det skulle skje noe???
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 herregud ass, jeg skjønner bare ikke hvorfor det skal være sååå farlig å kjenne etter. er jo ingen som sier at det er farlig med sex eller onani, og da er det jo ganske vanlig å putte noen fingre oppi der. men er sikkert greit å være ren. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå