Gå til innhold

fingrene mine sover hele tiden.... (mister følelsen i dem)


*Lucia*

Anbefalte innlegg

når jeg gikk gravid mistet jeg følelsen i to fingre i ene hånda. Eller det føltes som om de sov. Nå har jeg fått tilbake dette men i begge henda og i alle fingrene. Dette er stort sett konstant hele døgnet i noen eller alle fingrene. Kommer og går i begge henda.

 

Hva er dette? Jeg føler også at jeg blir veldig slapp i henda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, huff Lucia, kanskje du har fått carpal tunnel syndrom etter svangerskapet?? Jeg hadde dette mens jeg gikk gravid..... ,men først NÅ begynner det å gi seg sakte men sikkert!! Håper du finner ut av det!!!

 

KLEMMMMMM

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan opereres på dagkirurgi hvis det ikke gir seg. Dette for å frigjøre nerven som ligger i klem. Kan anbefale Martina Hansens Hospital (i Bærum) i såfall;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, håper virkelig det gir seg av seg selv... men blir egentlig værre og værre.... mister kraften i hånda også. Det som er dritt er at det er venstre hånda og jeg er selvfølgelig venstrehendt.

 

Skal til fastlegen min i morgen med Hanna (akupunktur) så jeg får høre hva han sier da.

 

Liker det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hadde liksom regnet med at de to sovende fingrene jeg hadde i graviditeten skulle gå over og ikke bli værre. Det har vært borte helt til for et par uker siden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...