Gå til innhold

...sikkert veldig vanskelig å få til dette, men...

Lotta med novembergutt

Anbefalte innlegg

...er det et sted anonymknappen bør fjernes, så er det her inne! Det er jo her man virkelig sårer hverandre mest. Men så er det noe med at vi som er her inne ofte til være anonyme. Men vi er jo anonyme i nicket uansett da.

Skulle virkelig ønske at anonymknappen ble fjernet her, så kanskje vi slipper de ekle innleggene! Ser liksom ikke noen annen måte å redusere sånne innlegg.. Aller helt skulle jeg ønske personene som skrev slike innlegg ble sporet opp og avstengt fra bim for alltid - men det er jo så og si umulig å la seg gjøre deg også:(

Litt lei meg nå:(

Fortsetter under...

hadde de blitt fjernet med en gang, så hadde det ikke vært noe problem. Men hundrevis av jenter rekker å lese disse innleggene før de blir fjernet. Og jeg har en følelse av at utsagn som "jævla mordere" hadde blitt begrensa dersom anonymknappen ble borte.

Men er jo også enig med deg - det er jo veldig deilig å være anonym her inne også da. Har vært det selv mange ganger. Men man er jo også anonym i nicket sitt, og det går ann å skifte nick. Uansett så mener jeg fortsatt at er det steder der man vikelig blir såret så er det her inne. Om noen inne på krangle sier at de ikke liker meg fordi jeg mener det og det, og har den og den utdannelsen etc etc, så driter jeg egentlig i det. Er ikke noe kult å høre, men er ikke så vanskelig å la være å bry seg heller. Er litt verre om man blir kalt morder og hjerteløs her inne, da det ofte kan være et valg man angrer/sliter med i ettertid. Jeg har det hvertfall ikke greit med valget jeg en gang tok, og da innrømmer jeg lett at jeg tar meg nær av sånne innlegg. Burde vel egentlig ikke det, da det antagelig er akkurat det den som postet innlegget er ute etter - men der klarer hun det!

Jeg føler meg best som anonym her inne. Har tatt abort tidligere og venter nummer 2 nå, og har ett nick som avslører navn. Forteller gjerne litt enklerer om egne erfaringer når jeg slipper å tenke på at noen kan koble svaret og tankene til meg.

-Er likevel enig i at de fleste av forumene her trenger raskere oppryddning når de ufine svarene kommer. -Det er vel enklere for for meg å ignorere ufine innlegg enn for eksempel en usikker 16-17-åring i midt i en krise..

Vi får være flinkere til å ikke svare på den typen innlegg, eller å refere til dem for den saks skyld (!), og heller rapportere og håpe at fjerning her inne prioriteres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...