Gå til innhold

Noen med liknende erfaring? - glad for alle svar


kine 24.12.2007

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er i min 2 pp, og her derfor min første TR etter at jeg begynte å prøve. Denne TR'en er helt ulik slik den pleier å være - før jeg begynte å prøve. Denne gangen begynte jeg å spotte 4 dager før TR (brunt utflod/slimaktig). TR kom som vanlig, men varte i 2 dager mer eller mindre vanlig. De to siste dagene har jeg blødd veldig lite, kunne vel egentlig nesten bare ha brukt truseinlegg. Vanligvis så blør jeg mer enn dette, og når det først avtar begynner fargen å bli mer brunaktig. Det som kommer nå av og til har en veldig fresk rødlig farge.

 

Har ikke brukt p-piller eller andre prevansjonsmidler på over 4 år, og har hatt veldig stabil mens siden mitt siste barn (over 1,5 år).

 

Lurer på om det er vanlig at TR forandrer seg etter at man har begynt å prøve? Kanskje en tidlig MA? Andre med liknende erfaringer?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar!

 

Mente SA, men det forstod du sikkert. Nei jeg måtte bare spørre for å få ut den lille stemmen i hodet mitt som sitter å sier tenk om....vet det er dumt, men blir litt småsprø :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da det spiller ingen rolle, bare nyskjerrig av meg...lurer på hva som skjer med kroppen.

 

Takk for at du tok deg tid til å svare :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va vet du om det annonym,, og jo du kan blø med ma....

 

jeg syntes det ikke var noe særlig snilt svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker ikke den der anonyme jeg....man svarer ikke på den måten.

har lest mange små frekke svar her inne fra anonyme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men den siste menstrasjonen jeg hadde var nokså lik din...d var veldig lite og egentlig brunt blod....aner ikke hvorfor og har heller aldri hatt d før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"anonym" har jo helt rett. Er ikke vits i å pakke det så veldig inn eller å gi forhåpninger om at det er noe annet. Av og til må man faktisk tåle å få det svaret man ikke helst ville hatt. Og dessuten er jo "anonym" klar i talen og bruker faktisk også ordet "desverre". Synes ikke det var noen ting i veien med svaret, og dere pingler tåler jo ingenting??

 

hilsen en annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...