Gå til innhold

symptomer som forsvinner, noe galt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, blir litt bekymret her, er 7+3 nå og har hatt vonde pupper siden før jeg fant ut at jeg var gravid, har vært kvalm til og fra ca 1 uke.

Men nå så har de vonde puppen plutslig forsvunnet, bare litt såre brystvorter, å etter onsdagen har jeg ikke vært kvalm lenger, bare litt i natt og litt nå, men det er ikke på samme måtte liksom...

Er dette vanlig eller er det fare for at svangerskapet er over?

 

Håper noen kan hjelpe! Takker for svar på forhånd!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trodde det var noe galt med meg også, fordi jeg ikke har hatt vondt eller vært dårlig av noe slag, men hos legen sa de at jeg skal være gla for jeg er veldig heldig. Hu sa også at mange blir litt redde når man plutselig mister de sympt man har hatt, men at det er bare kroppen som venner seg til alt det nye som skjer i kroppen:) Så er nok ingen fare. Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne hadde MA i uke 10 og fattet mistanke fordi symptomene forsvant. Eneste måten å finne ut av det på er ved UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på akkurat det samme, men jeg føler liksom at kroppen har tilpasset seg litt, + at jeg kanskje ikke stresser og maser så mye. Orker ikke kaffe og fet mat - så det kan forklare at kvalmen er bedre.

Har jo også hørt at symptomene svinger litt opp og ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var jo oppløftene å høre du.............................e det muuuuulig.

joa .. så går det vel ann å sjekke blodet.........ja ja.. håper andre her inne prøver å trekke noen possitive parralelle tråder i stede........håper alt er bra...er selv i uke 6-4 og har hatt ømme bryster frem til nå,,, men håper jo at spiren sitter fremdeles......er liksom ikke nødvendig å fortelle oss selv om risikoen ved et svangerskap......men at vi tenker på det .. er en selfølge.. så jeg setter spørsmålstegn til du.....som ikke heller prøver å se etterpossitive ting .. fremfor det negative....tror det hadde hjulpet deg selv ganske mye oxo.........krysser fingene for alle oss gravide og prøvere.......ingenting er umulig.....det umulige tar bare litt lenger tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med lully! Og det er helt vanlig at symptomene kommer og går litt, det har også med dagsformen å gjøre, som f.eks. at man blir mer kvalm når man er trett. stay positive :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...