nicco Skrevet 23. februar 2007 #1 Del Skrevet 23. februar 2007 Vet du har vært innom og sa du var dårlig...er bare så bekymret når jeg ikke har hørt noe på en stund. Håper alt er bra selv om du er kvalm. Akupunktur har ikke hjelpt meg, men vet at mange har nytte av det. Håper du tar en tur innom når formen tillater det!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8363497-smugs/
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #2 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei, kjære nicco Så koselig at du spør etter meg. Jeg har vært, og er til dels ennå, veldig kvalm. Føler meg litt bedre nå, og tror det er takket være akupunkturen som jeg har tatt fire ganger nå. Skal igjen i morgen. Kvalmen har desverre hemmet meg slik at jeg nesten ikke har orket å se på pc`en engang. Kvalmen veltet i meg når jeg så barnimagen sidene... Huff og huff. Hater å være kvalm, og har nesten ikke klart å glede meg over graviditeten engang. Noe jeg får skikkelig dårlig samvittighet for.. Men forhåpentligvis er det nå på vei å bli litt bedre. XXX Er i min 11. uke nå, så jeg håper jeg er heldig og slipper kvalmen snart. De forrige sv.skapene mine ble jeg mer kvalm for hver gang, og sist gang varte det i mange mnd. Du da nicco. Hvordan er formen din? Du har jo slitt med kvalme du også vet jeg. Og ikke minst med de ryggplagene dine også... Tenker på deg, og håper det går bra med deg. (Dette ble ett sytete innlegg, men vi får holde det mellom oss ) Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8363497-smugs/#findComment-8384201
nicco Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 25. februar 2007 Godt å høre at du er oppegående!! Du sier ingenting om blødningene, så da regner jeg med at det er forbi. Kvalme er virkelig ille. Tror ikke folk som ikke selv har hatt det, er klar over hvor ille det er. At det går an å bli så kvalm og ikke spy!!! Og hvis du spyr, så er det jo ikke som med omgangsjuke, du er like dårlig etterpå. Jeg er kvalm ennå, kommer hver dag kl.13. Nesten presis. Noen dager føler jeg at energien har kommet tilbake, og jeg gjør masse fra morgenen av, men da straffer det seg med kvalme ennå tidligere. Ellers så er jeg fremdeles plager med ryggen. Legen på sjukhuset mente faktisk at det kunne bli bedre som følge av svangerskapet pga hormonene. Kan jo håpe på det. Jeg har nå også fått åreknuter fra baken og ned til kne i samme beinet, og det er utrolig vondt det også. Hadde det forrige gang også, og det blir borte igjen, men er vondt når det står på. Jeg fikk høre fosterlyden hos legen forrige dagen, og det var stort. Nå klarer jeg å slappe av og tenke fremover mot august. Skal på ul 8.mars, bare 10 dager til. Jeg prøver å ikke syte og klage, synes det er greit i forhold til legen, og også her. Ennå synes jeg det er uvirkelig å være gravid, får en slik lykkerus noen ganger...helt overveldende. Vi fikk jo beskjed om at det var for seint, og jobbet jo iherdig for å godta det.... Uff, her ringer telefonene i ett. Prøver å selge unnå noen biler. Har to 7-setere, en ny og en gammel. Må prøve å få oss noe større, men må prøve å selge det vi har først. Akkurat nå var det en fra Valderøya som ringte, ikke fra Oslo som mange av de andre. Mange som prater dårlig norsk og det er så slitsomt når kvalmen står i halsen og tålmodigheten er på bånn. Nå kjenner jeg forresten mini bevege seg..! Stort altså. Ikke spark ennå, men "noe". Bare gled deg!! Må legge noen unger, du får ha det bra så lenge!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8363497-smugs/#findComment-8387286
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå