Gå til innhold

Hei ny her jeg, mange som bruker å være her?


NuttaMi*med 3 små:)

Anbefalte innlegg

Litt om meg og snuppa da;) Olivia ble født 1juli 2006, hun var 3400 og 50cm lang. Nå på tirsdag veide hun 7100kg så ikke så stor egentlig, men det er god fart i ho for det. Har bare vært inne på 0-1 år jeg, men er jo spennende å følge de som er akkurat like store.

 

Åja skulle fortelle litt om meg og da, jeg er 24år og Olivia er min jente nr 2, hun har en storesøster, Nathalie, som er 2år og 3mnd:)

 

Flere som vil fortelle kort om seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poden min, Benjamin, ble født 30.juli. Han var 3255g og 50cm. Og ved sist veiing var han 64cm og ca 7,5kg.

Han er litt treg pga KISS II, men kommer seg stadig.

Jeg er 33år, og Benjamin er mitt første barn.

Jeg er nesten bare her inne. Kjempekoselig side.

 

Velkommen hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn til oss!

Her er det kjempekoselig å være, fint at du fant oss! :o)

 

Jeg heter Carina (som du skjønner av nicket) og bor i Oslo... Gutten min Karsten er født 20 juli, er min første... Han er nok omtrent på samme størrelsen som jenta di, tenker jeg, men har ikke veid ham siden 6 mnd kontrollen... :o)

 

Vi har egen hjemmeside også for juli-klubben, gi beskjed om du vil bli med på den. I Oslo treffes vi hver onsdag pluss at vi ofte går på babykino på mandager. Og så forsøker vi å dra igang landstreff i april! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er ganske fersk her jeg også:)

 

Theo ble født 14 juli, da veide han 4775g og var 55 cm lang. Flott gutt med stort sett godt humør:)

 

Jeg heter Marianne, er 22 år, bor i Tr.heim med mann, Theo og våre to hunder. Theo er vårt første barn.

 

Velkommen til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg har en gutt som ble født 22. juli. Er her hver dag:) Og så har jeg ei på snart 6 år- Vi er på flyttefot fra Askim til Trondheim i skrivende stund, men har tatt meg en liten pakkepause!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg heter Ingunn og har vært her egentlig fra dag en, var passiv en periode, da jeg holdt meg mye på skravlesiden, men etter litt rop fra noen andre her inne, kom jeg tilbake til dette forumet, som faktisk er veldig aktivt, og kjempegøy!!

Jenta mi Sanna blei født den 26 juli kl 20.58, hun var da 52cm lang og veide 3944gram

jeg har og en sønn fra før som blir 4 år i mai, jeg er gift, og jeg har en stedatter på 11 år!

er fra vestlandet

 

kan se mere om oss på hjemmesiden til juli-klubben..om dere blir med på den??!!???

 

velkommen med i gjengen!!!

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heter Hanne og er 24 år. Fikk ei jente 7. juli som heter Vilde. Hun var 50 cm lang og veide 3670 g når hun ble født. PÅ 6 mnd. kontrollen var hun 67 cm lang og veide 7750 g. Jeg er gift med Frode, som er pappa'n til Vilde. Dette er vårt første barn.

 

Jeg har vært mest inne på juliklubben de siste 2-3 ukene. ganske fersk her jeg også, men "trives" bedre her enn på Småtroll 0-1 år. Blir mer "Kjent" selv når man ikke er inne her hver dag... Og folka her er veldig flinke til støtte og gi gode råd, og har mange spennede påfunn!!!!

 

Kan godt tenke meg å bli med på hjemmeside, har visst ikke fått med meg det jeg.... Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit!

 

Jeg er 25 år, og har ei datter som heter Ingrid, født 24.juli. Nettopp begynt å jobbe igjen i redusert stilling fram til sommeren, men har alltid tid til litt dibbing! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske ny her selv jeg:) jenta mi er født 13 july, ho var 3300 og 48 lang. nå er ho ca 8500gram og 66 lang:)

veldig morro å være her når barna er like gamle:)

 

jeg er også 24 år og har også et barn til. ho er snart 2 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er ofte innom her ,men skriver ikke så ofte. Jeg har to gutter en på 3 og minstemann på 7 1/2. Jeg er 33 og gift med en litt distre mann:) Vi bor på nord vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) Det er kjekt på denne siden, jeg var også bare på småtroll til jeg oppdaget denne siden - fra da av er jeg nesten bare her :-)

 

Maja ble født 08.07.06, hun var 3280 og 50 cm. 7mnd var hun ca. 8300 (husker ikke nøyaktig i farta!) og 71 cm.

 

Jeg er 24 år. Og gift med mannen i mitt liv :-) Foreløpig ett barn, men får vi det som vi vil, blir ikke Maja enebarn :-) Og ikke minst må jeg nevne hunden vår, verdens beste voffs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei og velkommen inn til oss :)

 

Vi har en liten tulle (med øyne blå) som heter Tiril. hun kom til verden 1 uke før termin, 15. juli. Da var den lille snella 3555 gram og 48 cm. På sist kontroll (6 mnd) var 6980 og 66 cm, så ikke av de største :)

 

Og jeg er 23 år, gift med verdens beste mann (selvfølgelig). Vi bor i Rælingen nå, men flytter til Lillestrøm om 3 uker (akershus). Vi har bare lille Tiril, men det kommer nok en liten en til om ikke altfor lenge (om jeg får lov å bestemme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, og velkommen hit. Jeg har vært her noen måneder nå og har nesten helt sluttet å lese på småtroll.. Dette er stedet å være :)

 

Jeg er 34år nå og har skjønne lille Emma. Jeg og Emma bor i Oslo og kom flyttende hit fra London rett før fødselen. Emma var 3280 og 51cm ved fødsel 14 juli og i dag på kontroll var hun 7935 og 68cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Velkommen inn til oss!

 

Jeg har tre barn, Edvard på 8 år, Hedda på 5 og Nora som idag er blitt 7 mnd. Ja, da ble hun født 23. juli. Jeg og mannen min og alle tre barna bor i rett utenfor Oslo i vårt oppussingshus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så gøy å lese om alle sammen:) Jeg skrev innlegg og så tok jeg fri fra dataen resten av kvelden:) Hjemmeside høres spennende ut da:) Jeg er foresten fra Larvik jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit :-)

 

Patrick ble født 13.juli 06,da var han 3600g og 52cm lang. Er ikke helt sikker på hvor stor han er blitt nå,har ikke vært på kontroll siden 6mnd-kontrollen så. Men da var han 8130g og 69cm lang.

 

før brukte jeg å bare være på småtroll,men så var -carina- å huket tak i meg en dag,og siden har jeg vært her inne :o)

Dette er stedet å være ja. Jeg er ikke så veldig aktiv,svarer på inlegg for det meste.

 

Håper du blir å trives her inne du å:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei :)

 

Niklas heter gutten min og han ble født 21.07.06 på St.Olavs Hospital.

Han var 3170 g og 49 cm. Men da vi dro hjem var han bare 2600 g, han fikk gulsot og var ikke så gira på mat. Så vi strevde litt med mating ei stund.

Men på 6 mnd kontroll var han 8300 og 69 cm, rene kraftpluggen har han

blitt :)

Vi bor i Trondheim sammen med pappaen til Niklas, og han er vårt første barn.

Jeg har vært her egentlig fra han ble født, men var ikke så aktiv her da. Er så og si innom hver dag ( blitt avhengig )

 

Hilsen fra oss og håper du vil trives her :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi er født 4 juli =)

hun var 49 lang og 2905 gram...

nå er hun 8 mnd om 8 dager og veier 8,8 kg..ei litta bolle med andre ord =)

 

jeg er 19 år og kommer fra horten, men befinner meg i kr.sand.

jeg er hjemmeværende i år med dattera mi, men begynner skole til høsten og hun i barnehage =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, eg er og ny her inne, blir 26 i år og bur i Rogaland.

er samboer og har ei herlige lita jente som er født 25 juli. 6 uker for tidlig, veide då 2744g og 47 cm. Er nå blitt 7 kg, og en plass over 60 cm.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...