Gå til innhold

Nå har Theo klippet seg hos frisør for første gang.


Theosmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi... Vi tenkte å kjøpe en sånn trimmer, vi... Karsten sitter lite rolig, så tror det er enklest å gjøre det på den måten det første året, i hvert fall! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det sant? med høvel eller?? hørtes veldig spesielt ut,... er det vanlig i dine trakter eller??

Frøys hun ikke fælt på hodet da, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanlig i endel land å barbere babyene rundt seks måneder... Det er jo mange babyer som ikke har så mye hår enda, så tror ikke hun fryser så mye av det! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi... nei ikke med høvel.. med barbermaskin til hår!!!:)

og ho hadde ikke stort med hår nei og en stor flekk bak på hodet uten noe hår på så nå vokser det ut fint og sterkere..

 

gjorde det samme med storesøster og håret hennes ble veldig fint innen ho var 1 år:)

 

om det er vanlig i mine trakter?? hihi.. det vet jeg faktisk ikke.. men jeg syns det var kjekt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, hi :-) Det hadde jeg ikke tenkt over at man kunne gjøre! Nå har det ikke trengtes å gjøre her da, men tror jeg i 'forfengelighetens ånd' kunne gjort det hvis hun bare hadde flekkvis med hår ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det begynte med at vi gjorde det med storesøster.. ho hadde ganske langt hår noen steder og ikke noe hår andre steder... så gjorde det for å få det jevnt og fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lærte jeg på frisørlinja også, at man gjør det i mange kulturer. Jeg fikk meg ikke til å gjøre det, for jeg synes ungene ser ut som straff fanger/ auswich (?) barn, så jeg klippet heller de lange fjonene av med saks, og fikk litt mer frisyre på det. På julaften fikk han låne litt hårvoks av pappan og hadde hanekap til dress med skjorte og slips;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lar det være igjen ett par mm da... hihi:) er faktisk ingen som har lagt merke til det så da er det nok ikke så galt:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...