Gå til innhold

Hun sa mamma!!


lille-snupp

Anbefalte innlegg

Endelig er det min tur til å skryte litt, Synne sa mamma for første gang idag, helt orntlig!! (tror jeg da...)

 

Jeg hadde vært på universitetet hele dagen, og da jeg kom hjem i tre tida gikk jeg inn på stua for å si hei. Synne lå og trente i leikegrinda og ble kjempeglad da jeg kom hjem. Så skulle jeg bare stikke ut i gangen for å henge fra meg jakka, og hun blei dødsskuffa og begynte å grine selvsagt... Da jeg kom inn ogjen etter å ha vært ute i gangen så hun rett må meg og ropte mamma, gangske så sint og surt!!! Hun bruker aldri den lyden til vanlig, så jeg ble litt satt ut, men både jeg og sambo og besøket hans mente det var mamma hun sa, så vi kaller det det:)

 

Jippi, jeg ble knall stolt a!!! Synne ligge så langt etter motorisk så det er så utrolig gøy når hun lærer seg nye ting!!! Måtte bare skryte litt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro! Nå ble jeg skikkelig misunnelig!! Gleder meg sånn til første gang jeg også og er helt sikker på at jeg kommer til å begynne å gråte! He, he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så gøy da! :o)

Her er det lenge til det blir noe prating, tror jeg... Er mest "roping" og for tiden er det mye brrr (med tunga ut av munn!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, gledermeg gledermeg gledermeg!!!

Her går det mest i bladibla om dagen, med en høy sopran innimellom:)

Han sa faktisk y-te-te her om dagen, noe den stolte tante selvsagt tolket som yndlings-tan-te;))

 

Gratulerer så mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro! Er jo så koselig første gangen:-)

Hun har ikke sagt mamma enda her, men sier pappa, hei og nei. Men, det kommer i hytt og pine, så det er ikke noe bevisst iallfal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh - så herlig! Jenta mi er ikke så tidlig ute med ting hun heller, men det er jo når en faktisk opplever disse tingene at det er morsomt, uansett om det er "seint" eller "tidlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

morro da;)

 

det sa faktisk jenta mi i dag også.... hun sutret litt på gulvet og jeg skulle inn på rommet å hente noe før jeg tok ho opp... da tittet ho så lei seg etter meg og ropte "mamma"... det var såå tydelig.. men tviler på at det kan være bevisst i denne alderen?? selv om det virket sånn... hmm.. men koselig å tro det iallefall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig koslig :-)

 

Maja har sagt det noen ganger (dvs stoppet etter mamma og ikke sagt mammam). Høres også ut som hun sier hei, men som de sier over her - tror ikke helt det er bevisst, iallefall ikke helt enda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det noen mamamama lyder og noen ganger stopper det mamma.. Så koselig da :)

 

Sier også (h)eeei :) hehe og vinker med begge hendene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...