Lapez Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Eller kan sambo kjenne den? Om den er moden å myk... Vet at tissen hans har støtet borti den engang i blandt, (da kommer det en liten blodskvett=)) hehem men kan vi finne ut om jeg er moden selv??? Hva gjør JM??
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 vet ikke helt hvordan jordmor gjør det, men jeg har kjent på den (etter jeg er nydusjet). jeg kjente at den er blitt ganske flat og så kjente jeg en liten åpning, maks 1 cm. er i uke 36+5. men kan jo ta en stund ennå. lykke til!
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 hvor sitter denne tappen egentlig?? hvor langt inn?
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 er sikkert litt individuelt hvor den sitter etter kroppens anatomi og hvor moden du er, men hvis du kjenner etter så er jeg ganske sikker at du finner den.
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Den kan kjennes ja - men har trukket seg oppover nå når vi er gravide. Dette vet de MYE om inne på "Bli Gravid" Livmortappen forandrer seg i løpet av syklusen, nå under graviditeten skal den være lukket og langt oppe. Ellers er alle forskjellige anatomisk.
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 jeg kjente etter nå, og min er helt avflatet og er en liten åpning på størrelse med en fingertupp.. men kan vel sikkert gå lang tid før det skjer noe likevel...?
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 jeg vil også kjenne...er det ikke slik at om man får inn en liten fingertupp så er man moden?
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 det lurer jeg også på.. når har du termin da kine? jeg har 18/3
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Jeg tror det varierer litt fra person til person. Om du ikek har kjjent på livmortappen før nå, så er det vanskelig å vite om den har forandret seg. Men mener å ha lest at den blir mykere mot fødselen. Skal være hard og lukket i svangerskapet iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå