Gå til innhold

Lege skrekk!!!!!


Mamma til snart 4

Anbefalte innlegg

hei;)

var på helsestasjon for å bekrefte graviditeten er i svangerskapsuke 7 (6+1). fikk time den 23 mars, siden det er mest normalt å ha den rundt uke 12 vist en ikke har hatt problemer tidligere, men jeg har skrekk for alt. for leger, nåler, sprøyter, blod, bare lukten der er grusom å jeg kan svime av, når jeg vet at jeg skal ta en blod prøve å sitter i vente rommet så er jeg kvit i tryne å kald svetter, holder pusten til jeg svimer at=) haha det er til å le av, mamma må være med meg vist jeg skal til legen uansett=) flaut. når jeg tar blodprøve så må jeg ligge på benken kan ikke sitte i stol eller noe=)

 

hehe noen som har det slik som meg, kjenner jeg gruer meg allerde, men men ett fall fra eller til spiller vel ingen rolller.... jeg er vertfall underholdene sier legene jeg har vært hos=) haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, ja jeg er akkurat som deg. Men har overlevd 2 svangerskap med blodprøver, måtte for barnets beste. Forhåpentligvis er du ikke resus minus, da slipper du å ta mer en noen prøver første kontroll. Men jeg som er minus må ta flere ganger. Men må man så må man =(

Har klart å lage meg en avtale på at jeg skal slippe å bli stukket i fingeren hver gang, måtte bare spise jern og vitaminer i tillegg da.

 

Det går nok bra...tenk på den lille i magen din du =)

 

Lykke til på kontroll 23 mars =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at det er andre også her=)

men må man så må man, er jo bare akkuratt der å da som er forferdelig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...