Gå til innhold

kan noen hjelpe meg litt?:)

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har i nesten en uke nå hatt skikkelig ømme pupper...mest om dagen, og om kvelden gir det seg litt. Jeg hadde ikm den 30.jan..men allerede 1 uke etter jeg var ferdig med tr så fikk jeg eggløsningsslim...hadde jeg eggløsning allerede da?!....hadde litt sex da..men så en uke etter så fikk jeg skikkelig menssmerter..egentlig så skulle jo det vært eggløsing ..?men kan det være noe sjans at jeg hadde eggløsning allerede da og at det kanskje har festet seg et lite nurk..?:)

Setter veldig stor pris på svar....:) takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8362570-kan-noen-hjelpe-meg-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg ble gravid sist gang hadde vi sex rett etter TR. Vi prøvde ike på å bli gravide, og jeg var ganske sikker på at det ikke ville skje noe siden jeg akkurat hadde hatt TR, men nå står det ei på snart 2 og et halvt år ved siden av meg å lager mye bråk, så ja det var nok mulig :o)

Etter jeg fikk vite at jeg hadde blitt gravid, regnet jeg mye frem og tilbake for jeg kunne rett og slett ikke forstå at det var mulig. Men jeg har en syklus på bare 26 dager, og har man da sex på dag 10, EL på dag 12 er det store sjanser for en fulltreffer!!!

Jeg vet ikke helt når jeg skal ha det...men pleier som regel og ha 29 dager eller noe..men hvis el kom litt tidligere denne mnd så kommer kanskje tr før også da eller?...de eneste symptomene er ihvertfall bare ømmer pupper...er litt spent selv jeg da..vil ikke håpe for mye så prøver og bare ta det som det kommer:)

Annonse

Tror man kan regne Tr omtrent 14 dager etter EL pga eggets levetid. Tror det er tiden frem til EL som er litt mer usikker.

Selv kan jeg ikke uttale meg noe om tidlige symptomer. Sist jeg var gravid visste jeg ingenting før TR uteble.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...