-carina- Skrevet 23. februar 2007 #1 Del Skrevet 23. februar 2007 Nå skal vi diskutere hvilken nonstop som er best! Vi utelater melkesjokolade Nonstoppen og konsenterer oss om "vanlig" Nonstop. Hvilken farge synes dere smaker best? Jeg synes den brune er best, rød er nummer to... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuvaSKATT Skrevet 23. februar 2007 #2 Del Skrevet 23. februar 2007 DE GULE =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuvaSKATT Skrevet 23. februar 2007 #3 Del Skrevet 23. februar 2007 Svarte som nr to....=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #4 Del Skrevet 23. februar 2007 Røde:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #5 Del Skrevet 23. februar 2007 De gule. Som nr 2 er grønn :-) Av en eller anna grunn styrer jeg unna de brune :-) For å dele med dere hvor teit jeg er så pleier jeg å spise de gule, røde og grønne - i den rekkefølgen lyskryssene er!! Legger de opp slik i hånden (altså rødt, gult, grønt), har gjort det siden jeg var liten og klarer ikke å stoppe med det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 23. februar 2007 #6 Del Skrevet 23. februar 2007 de røde:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 23. februar 2007 #7 Del Skrevet 23. februar 2007 Så flott at det er noen som også synes de forskjellige fargene smaker forskjellig! Jeg liker de gule best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 23. februar 2007 #8 Del Skrevet 23. februar 2007 Alle:) Kan man si det? Eller ikke de brune.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bussi Skrevet 23. februar 2007 #9 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg liker de brune best! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 24. februar 2007 Opptellingen viser at det er gul som er mest populær, den fikk tre stemmer. På delt andreplass var brun og rød med to stemmer hver seg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå