Gå til innhold

åh nei.. bortkasta piller??


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått på reducil i 4 1/2 uke og den siste uken har jeg stått stille. har vært syk, så maten har blitt bare tullete og treningen er på hold. og idag da jeg følte meg litt bedre fikk jeg mensen!!! og nå vil jeg bare ha sjokolade og snacks...hjelpes meg, er det sumt å spise pillene nå da alt går skeis, eller skal jeg bare fortsette og ta meg sammen nå de første mens dagene er over??? sliter nå:( vil jo ikke opp i vekt heller...hadde jo tatt av 7,5 kg så langt og nå tørr jeg ikke beveg meg på vekta på en stund..møkka kropp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare fortsett på pillene du. Du vil forresten merke det på magen hvis du tar reductil og langer innpå med snop og annen fet mat. Lag deg en smoothie eller spis 15 - 20 mandler, kanskje det hjelper på søtsuget? Du får nok motivasjonen tilbake når formen er på topp og mensen er over. Dette klarer du vettu! Alle har perioder der slanking er no dritt og man helst bare vil sette seg ned og spise en stor plate sjokolade. Kunsten er bare å ikke gi opp når det skjer. Du kan eventuelt unne deg en tabelett fri dag der du hiver innpå med alt du har lyst på :o) (Det gjorde jeg på mandag, og nå er jeg nettopp kommet fra butikken etter å ha fyllt opp lagrene med salat, grønnsaker og frukt) Skrik ut hvis du trenger mer støtte :o) *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen millioner takk for oppmuntrende ord:)))))

ble faktisk veldig glad for det! skal lage meg en kopp te og så se en film før jeg hopper til sengs og så starte dagen imorgen med friskt mot:)))

 

ha en herlig kveld! KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle møter slankeveggen en gang i blandt og da er det greit med litt støtte fra noen som vet hvordan man har det :o) Sov godt og drøm søtt, så våkner du nok opp til en ny og bedre dag i morgen!

 

Ha en super helg!

 

*klem* :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...