Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 var hoslegen som påviste at jeg hadde fått hemorider etter fødselen, og så sa hun at det ikke var noe å gjøre med???? er en tapp bak der som jeg ikke vil ha der! og hun sa det ikke hjalp med krem heller, og hvis det skulle bli et problem så måtte jeg skjære den vekk???? uff, da jeg sa ja til det, sa hun at det var normalt å ha det sånn og at jeg ikke burde gjøre noe med det nå... men vil jo ikke ha den tappen der!! plager meg ikke, men kan jo umulig se bra ut. har ny kjærste også og vil jo ikke at han skal se den.. uff får noia når vi skal ha sex nå.............. noe som skjønner hva jeg mener og har tips?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Ja huff jeg:(fikk det etter fødselen,og nå ni mnd etter er jeg fortsatt plaget..brukte den kombipakninga av stikkpiller og krem,men funka ikke på meg.og er visst begrenset hvor ofte de kan skrive ut resept på det.da jeg var til legen,igjen,denne uka sa han at det gikk an å ha på en spesielt type strikk.tror det er legen som gjør det.i værste fall operere bort.au sier nå jeg:/
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 åhhhhhhhh...jeg har jo så lite lyst til å ha den greia der, men operere..ikke morro det her!! fotelle meg hvordan det går om du gjør noe med det... jeg har hatt den i 16 mnd nå og nååå vil jeg nok snart gjøre noe.. om jeg tørr :/
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Har også hemorider, ikke videre godt eller morsomt. Har hørt at det er veldig vondt etter å ha operert bort hemoridene i lang tid etterpå. Vurderer ikke det...ennå......4 mnd siden fødsel.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Fikk beskjed om at hvis man skal operere bort den "tappen"kan man risikere å bli litt lekk.Det gadd ikke jeg i allefall:-(((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå