lille_me85*Fødeklar* Skrevet 23. februar 2007 #1 Del Skrevet 23. februar 2007 Her er en liste over mine pp, litt rart hvordan ting forandrer seg. Hver pp har jeg had alle mulige symptomer på at jeg bare måtte være gravid. pp1: Slutter med kondomen(aldri brukt pillen) og regner mad at ting skjer fort, nesten av seg selv, tenker ikke må på når EL er eller noe. pp2: tenker egentlig ikke så mye på prøvinger, har oss når vi vil. pp3: begynner å tenke mere på dette og synes det er rart det ikke klaffet med en gang. har oss enda når vi vil. pp4: denne pp var jeg overbevist om at jeg måtte være gravid. Men tante kom like vel. tror det gikk 4gravid trester denne pp. pp5: nå tenkes det for fullt på når jeg tror jeg har EL, kjenner etter hver dag om det er noe som ligner på EL smerter og osv, men ingen spire. gikk noen gravid tester denne måneden også. pp6: hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid, jeg er en ung kvinne og har en gutt på 2 år fra før, hvorfor får vi det ikke til nå??? vet jeg har endometriose og bare en eggstokk, men den andre eggstokken fungerer jo og jeg har jo bare litt endo.Nå har vi oss hver dag rundt EL. pp7: har nå nevnt til noen stykker at vi prøvder og har gjort det en stund, får da beskjed om at jeg må slutte å tenke på det for da kommer det til å klaffe(akkurat som om det er så lett) men jeg tenker bare mere på det. Har oss annen hver dag rundt EL. pp8: er hos gyn til invendig UL pga smerter, hun sjekker samtidig om alt ser i orden ut med min eggstokk og livmoren. Da oppdager hun at jeg kanskje ikke har EL hver månede:( tenker ikke denne måneden så mye på når vi har oss. Tok det som en selvfølge at jeg hadde EL. pp9: går til innkjøp av flere måneders forbruk av EL tester (og gravid tester) får også time hos legen for å ta hormon prøver. har samleie som vanlig, rundt der jeg tror jeg har EL. pp10: testet med EL tester, men finner ingen EL, hverken på EL tester eller på blodprøven. Der mister jeg all forhåpning om at vi skal greie dette alene. pp11: denne pp tar jeg likevel EL tester i håp om at jeg skulle ha EL og leverte også blodprøver hos legen. Å endelig fikk jeg en positiv EL test, blodprøven hos legen denne pp viste at progesteronet var 50!!! så jeg har virkelig had EL denne pp:) Har IKM nå den 26 Februar så nå er jeg virkelig spent. Jeg vil ikke ha flere pp!!!!!!! PS: anbefaler alle å ta EL tester for å være sikker på om du har EL eller ikke. De dagene jeg mente jeg skulle ha EL tok jeg en test om morgenen og en om kvelden, for noen har veldig kjapp stigning av det hormonet som gir utslag, vistes bare på min test om kvelden ikke morgenen før eller etter. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8362111-hvordan-har-dine-pp-v%C3%A6rt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeggyPreg Skrevet 23. februar 2007 #2 Del Skrevet 23. februar 2007 Lykke til!!! Håper dette kan gå bra!!! Høyt progesteron nivå kan jo tyde på at du er gravid også..... Håper det!!!! Men i innlegget ditt svarer du også litt på hva jeg spurte om her inne i går: nemlig om man kan stole på eggløsningstester..... og du sier jo at de ikke slo ut de månendene du ikke hadde eggløsning??? Eller måtte du ta blodprøve for å finne ut dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8362111-hvordan-har-dine-pp-v%C3%A6rt/#findComment-8362157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 23. februar 2007 De slo aldri ut i det hele tatt før jeg virkelig hadde EL. Men jeg anbefaler deg, de dagene rundt du mener du skal ha EL så ta test om morgen og kvelden sånn i tilfelle ru er en av dem som har rask stigning. Lykke til Peggy75. Har fått mere forhåpninger nå denne pp så er så redd for at jeg skal bli skuffa. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8362111-hvordan-har-dine-pp-v%C3%A6rt/#findComment-8362187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeggyPreg Skrevet 23. februar 2007 #4 Del Skrevet 23. februar 2007 Takk for svar! Lykke til!!! Hyggelig om du holder oss oppdatert! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8362111-hvordan-har-dine-pp-v%C3%A6rt/#findComment-8362205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå