Gå til innhold

I dag velger jeg å være anonym og lurer på en ting...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

... og for å ikke framstå som helt teit, så framstår jeg som anonym... Blir takknemlig om dere svarer allikevel!

 

Unngår dere å besøke veldig forkjøla unger, i frykt for at minsten skal bli smitta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det teit?? Jeg gjør det. Vet jeg at ungene dit jeg skal er syke eller forkjølet, så går jeg ikke dit. Kanskje hønemor, men jeg vil vente lengst mulig med å smitte han med vilje hehe. Kommer til å være nok syk når han begynner i bhg.

Unngår du å besøke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på besøk hos en litt snørrete unge i dag. Passet på at de ikke hadde så veldig mye kontakt i dag, og det var moren enig i. Og om hun blir forkjøla kommer jeg jo til å synes veldig synd på henne, men tenker også at det er vanskelig å unngå forkjølelse nå om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke det var noe teit spørsmål jeg heller! :o)

Jeg unngår det ikke... Men jeg prøver å holde Karsten littegrann unna og kanskje ikke dele leker akkurat da...

Har droppet å dra på besøk til barn med vannkopper da Karsten var en måned gammel. Og hadde vel ikke besøkt veldig forkjølede barn de to første månedene, men da var det jo sommer og sol og ikke så mye forkjølelse ute og gå... Karsten er så mye syk uansett (stakkars), klarer fint å bli syke her hjemme også, vi! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke et teit spørsmål det da:)

 

jeg tenker ikke så kjempeemye på det.. men klart vil ikke ha de helt oppi ho da!! men er jo nesten ikke til å unngå forkjøla barn.. så mange som er forkjøla nå.. og når jeg har en jente til på snart 2 som trenger å treffe andre barn så er det litt vanskelig....

 

får tenke på det at immunfosvaret blir bare sterkere dersom de blir utsatt for litt smitte:)

men da storesøstra var syk og veldig forkjøla var bare lillejenta bare litt forkjøla.. vet ikke om det har noe med amming,, men de sier jo så....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...