Gå til innhold

ER SÅ EIKANDE FORBANNA!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg, høygravid og på overtid.. drit sliten og trøtt og det eneste jeg vil er å sove uten forstyrrelser.. Måtte tidlig opp idag fordi jeg sku te legen og var sent hjemme igjen.. Er drit lei av å bli vekket av folk som spør om det går bra med meg hele forbanna tiden.. greit at de er bekymret, men når jeg har sagt jeg ska gi de beskjed, så bør de slutte å plage meg!!! Jeg la fra meg mobben i stuen, så jeg skulle slippe å bli forstyrret og kansje fikk meg noen timer på puten.. etter en stund så dinger det på døren og jeg blir selvfølgelig dritforbanna når jeg finner ut at sambo har sendt ned husverten fordi han ikke får tak i meg!! KUNNE DREPT HAN AKKURAT NO!! Jeg ser på tlf og ser 10 ubesvarte anrop fra han.. og ørti meld!! Ringte han og spurte hva som feilte han?? var så drit sur på han, så han fikk høre det!! så blir han sur på meg fordi jeg ikke har tatt tlf og kjefter på meg om at han hadde vært så bekymret, for hva om jeg hadde ligget halvdau ett eller annet sted!! jeez!! hva feiler fyren??

Måtte bare få det ut!! Var så sint at jeg bare grein og grein!!!

noen som har det sånn no og??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.... ikke noe særlig det der...men må si jeg holder litt med dere begge... Vet selv hvor jæv... det er å ikke få tak i sambo og jeg ikke vet hvorfor. Da blir jeg også veldig redd for han og da blir man jo automatisk litt sint...

Men så har jeg full forståelse for deg også, skjønner jo at du ikke orker alle telefoner om hvordan det går og når ting skal skje og hvor lei du er... Men hva med at du og sambo gjør en avtale om et visst tidspunkt han ringer el noe... så kan du slå av tlf utenom den tiden...

Skrevet

hadde det bare vært så enkelt.. jeg hadde sagt til han før på dagen at jeg kommer til å legge meg!! idiot altså!!

Skrevet

Hmmm- forstår samboeren din veldig godt jeg. Har gått på overtid selv, og vet at mannen min ville freaka ut hvis han ikke fikk tak i meg. Hva hvis du ikke klarte å få tak i hjelp?

Synes faktisk du skylder ham en aldri så liten unnskyldning...

Skrevet

huff skjønner det er mye hormoner i sving nå, må smile litt også når jeg leser innlegget ditt. Er tydelig du er forbanna ja, er det trygt å sende deg et smil? ;-)

Huff stakkar skjønner du er sliten nå, håper du føder snart og at mannen din tar godt vare på deg nå, det trenger du. Jeg er og veldig sliten, men er så heldig og ha blitt lagt inn på barsel på venterom. Det hjelper godt. Hadde jeg vært hjemme og på overtid hadde jeg nok minst følt det som deg, du har min fulle forståelse.

Lykke til

Skrevet

Ok- ser nå at du hadde sagt fra at du skulle legge deg....Det blir noe ganske annet ja!

Håper du slipper å gå mye lenger nå da!

Lykke til:-)

Skrevet

Ok, da er det jo greit at du blir litt sint på han, når du allerede hadde gitt beskjed. Da er det jo unødvendig av han å ringe, kunne bare latt deg sove litt og sagt du måtte sende mld el ringe når du var våken igjen hvis det var noe han ville...

Håper du får sovet litt i kveld/natt og i morgen hvis det ikke skulle skje noe annet imens da... Håper mest for din skyld at det er en fødsel rett rundt hjørnet!!!

Lykke lykke til =)=)=)=)=)=)

Skrevet

Jeg sender alltid melding jeg. nå legger jeg meg. ikke ring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...