Gå til innhold

Noen som har prøvd XENICAL?


jåsjenta

Anbefalte innlegg

Funket det?

Hva er forskjellen på xenical og reductil?

 

Skal til legen i begynnelsen av mars, og er nødt til å få nå hjelp for å komme meg ned i vekt. Er jo helt håpløst dette her.hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har prøvd xenical. det funket bra. men har noen ekle bi virkninger. fettet du spiser i maten kommer ut igjenn da det ikke blir tatt opp i tarmen, og det er skikkelig ekkelt... jeg kunne ikke styre det, det bare rant ut. og xenical kan gi deg diabetes, står som mulig bi virkning i pakkningsvedlegget, turte derfor ikke bruke det lenger. jeg ville mye heller ha begynnt å trene og spise sunnere enn å bruke det igjenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:)

 

Gikk du lenge på de? Gikk du ned noe da?

Har lagt om kostholdet, men vekta vil ikke ned, og det sliter en del på meg da jeg har mer enn nok å ta av..

Vet du forskjellen på de og reductil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reductil virker inn på hjernen og gir en falsk metthetsfølelse, de virker også inn på tarmen, men bare hvis du spiser mye fett på kort tid. Legen min mente ihvertfall at Reductil var den beste av de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Da skjønte jeg litt mer.hehe...

 

Ja, kanskje det er reductil jeg skal høre om da:)

Har jo en BMI på 32, og ellers frisk. Så da skulle det vel ikke være noe grunn til å ikke få det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det, men funket ikke i det hele tatt på meg da. Gikk på de i to måneder og gikk ikke ned ett eneste gram!! Legen mente at jeg ikke hadde et spesielt fettholdig kosthold, så derfor hjalp den nok ikke på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...