Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Har ikke kjent noe i magen min på hele dagen=(...blir så rædd... Jeg kjenner jo magen min och babyn min sine rutiner og det er bestandig "full rulle" i magen...=( skall jeg bekymre meg?
Kondis som en murstein Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Drikk et stort glass med noe søtt og kaldt og legg deg på ryggen! Om du fortsatt ikke kjenner noe, synes jeg du skal ringe føden! Lykke til
candymams Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Ja ring føden om det ikke blir noe bevegelse, du skal ikke gå å bekymre deg unødvendig, alt er nok bra skal du se. Lykke til
ღDidrikmamsenღ Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Du SKAL kjenne noe hver dag når du er så langt på vei. Sier som de andre RING FØDEN NÅ!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Hold oss oppdatert da! Blir bekymret gitt...
rampen_ Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 om du føler noe er helt annerledes så skal du ringe føden!!!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 har spist en hel sjokolade o drukke masse saft..ho bruk o svar på sjokolade..men ingenting...Blir jo extra redd når alle skriver RING FØDEN!!!..huff
Strålende Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 ringte vi føden eller ??? Må ikke gå å bekymre deg, bedre å få det sjekket og så slappe av etterpå heller ;o)
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Herregud, jeg håper virkelig du tuller nå?? Når du ikke kjenner liv på hele dagen, så logger du deg ikke på her og spør om du skal bekymre deg vet du.... Håper du er oppegående nok og ringt sykehuset.
mayaya Skrevet 23. februar 2007 #12 Skrevet 23. februar 2007 Jeg opplevde det samme i forrige uke, ringte fastlegen etter en halv dag.. Fikk høre fosterlyd, virket bra. Så - etter et halvt døgn til ringte jeg føden og spurte. De ville jeg skulle komme umiddelbart, og jeg var der den kvelden, morgenen etter og 2 dager etter det igjen for sjekk. Ta slikt seriøst, man vet aldri hva årsaken er..! Men joda, prøv sukkertrikset først, d rikk eller spis noe sukkerholdig, det hender det hjelper! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå