vidas Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Fikk tilsendt feil vogn her om dagen (noe som så klart var fryktelig kjedelig!), men har møtt en velvillighet som jeg ikke hadde forventa fra butikken etterpå, så hadde lyst til å dele det med dere. De kommer faktisk hjem til oss med riktig vogn og tar med seg den de først sendte! Det var nå i utgangspunktet de som hadde gjort en feil, så det er en selvfølge at de rydder opp, men likevel.. Jeg hadde ikke forventa å få den nye vogna levert på døra! (Passer veldig bra siden jeg er i 39. uke..) Flere historier om god / dårlig service?
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 jeg syntes også servicen på babybest er bra var der dagen før jeg fødte,sto i kasse med svake rier faktisk og det var kunn 1 mann som jobbet der og en hau av folk,han stressa rundt som bare det,men alikevell klarte hann og hjelpe oss alle som sto i butikken! babyshop ryen..umulig og få hjelp,sto i 45 minutter og venta,da gikk jeg..møkka dårlig service var nesten ikke folk i butikken heller.men i steden sto dem og pakka ut varer isteden får og betjene:S babyshop ved gunerius (oslo) kjempe bra service igjen,flinke til og forklare og finne frem det jeg letet etter.. rudo (grønland)til tider svært dårlig service,betjeningen holder på med sitt. snakker så lavt at man ikke hører noe og dårlige til og forklare,han som jobba der visste jo ingen ting da jeg skulle kjøpe vogn..herregud. barnas hus,ja der hoppa betjeningen på meg så fort jeg kom inn døra..hehe babyshop/rudo (ullevaalsveien) driiit dårlig service! der må man jakte på betjeningen får og få hjelp..di virker uinteriserte i jobben sin.. vell nå har jo oss alle dårlige dager osv.men her er iallefall mine erfaringer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå