Gå til innhold

Fødsel før termindato

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma fikk meg 2 uker før termindato, har på følelsen at jeg også kommer til å få føre term.dato. Noen som har noen formening om hennes fødsel er noe som kan gjenspeile hvordan min blir? Om d er noen sammenheng at hvis hun fikk før tiden, så er det større sannynlighet for at jeg også kommer til å få før tiden? Men så fikk ikke hun strekkmerker, og jeg har fått litt...Noen som vet?

Er 35+ 5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at moren din fikk deg før termin behøver ikke bety at du får før. I familien har alle hatt totalt ulike svangerskap og fødsler. De jordmødrene jeg har snakket med sier at hvert svangerskap og hver fødsel er spesielt, og hvis du opplever at du har lik fødselsom din mor så er dette mest sannsynlig ikke noe du "arvet", men fordi dere er lik i kroppen eller at det faktisk bare ble sånn.

Skrevet

JM sa til meg at d ville ha betydning når hhvis min mor og min manns mor fødte alle sine, et slags snitt, altså...

Skrevet

jeg leste i ett eller annet blad for gravide eller foreldre for noen mnder siden at hvis barnefar er født før termin er det stor sannsynlighet at du føder før termin, eller går overtid om han ble født over termin.

om det stemmer har jeg ingen formening om.

pappaen til datteren min ble født ca 3-4 uker for tidlig og datteren vår ble født 2 dager før termin,- på min mors bursdag,hehe.

var også fullmåne den natten hun ble født :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...