Gå til innhold

Jeg er litt nysgjerrig...!


groma80

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hører egentlig ikke til her, men på augustklubben. Men må innrømme at jeg er like ofte her inne å snikleser litt, iallefall i det siste. Men har ikke fått med meg hva det der hemmelig venn er for noe.. er så nysgjerrig på hva dere gjør og sånn. Tenkte kansje jeg skulle prøve å arrangere litt av det samme inne på augustklubben om folk gidder..

Så om dere vil dele med en auguster er jeg takknemlig:o)

 

Dessuten var det jo koselig å møte noen av dere juli-mammaer på kafe sist onsdag, håper jeg kan få til og være med igjenn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei!

Det var trivelig å hilse på deg også! :o)

Hjertlig velkommen med neste gang... Neste uke skal ikke jeg, men regner med at noen andre drar i gang noe?! :o)

 

Ellers skal Hilde på babykino på mandag på Saga kl 13. Jeg er opptatt på mandag også, så jeg skal ikke, men du er garantert velkommen til å hive deg med der! :o)

 

Hemmelig venn arrangeres også på "vanlig DIB", og så har vi bare stjålet ideen inn hit. Det er en som bestemmer seg for å arrangere. Og så samler den personen inn nick, navn og adresse på de som ønsker å delta. På forhånd kan man bli enige om man vil at man skal sende hverandre bare ett kort eller kanskje man vil sende med en gave. Lurt å avklare på forhånd, i alle fall! :o)

Og så er det den som arrangerer dette som da setter opp to og to personer. En er venn til en annen og sender avgårde kort/gave. På kortet skal man gi noen små hint om hvem man er. Så skal den som mottar forsøke å gjette hvem som har sendt dette. Selvfølgelig kan man ikke være venn for den man selv er venn til, ellers blir det ingen hemmelighet. Innen en gitt tidsfrist skal man da forsøke å gjette seg til hvem man har som venn! :o)

 

Er veldig koselig å sende avgårde kort/gave, prøve å gi hverandre hint og gjette og koselig å få noe annet enn regninger i posten! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...