Gå til innhold

Noen som vet om jeg må til videre utredning,når mannans resultat var dårlig?

Anbefalte innlegg

Jeg har sjekket at jeg har noen cyster og en liten hormonforstyrrelse. Skulle egentlig begynne med Pergo, men så fikk vi vite resultatet på mannens prøve.

Gyn pratet om å ta lap hvis vi ikke ble gravide etter en stund med pergo. Noen som vet om jeg må ta lap selv med resultatet til mannen min?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg måtte ikke gjøre noen ting siden det er hos mannen det ligger.Han har lite/dårlig sædkvalitet.Men det kan jo være det er anderledes for dere siden du har cyster og hormonforstyrrelsen...

Jeg måtte gjennom alle de standard undersøkelsene selv om mannen fikk påvist dårlig sædkvalitet først - det kunne jo hende at det var problemer hos begge. Og det måtte man kartlegge først - var det vi fikk vite.

Takk for svar! =) Mannen min har slurvet litt med å ta vitaminer, men han skal få ta hver dag nå :o) Verdt å prøve ihvertfall. Har snakket om aku, og hømopati.

Vi skal søke Medicus, og pratet med ei dame på telefon om lap. Hun sa at hos dem kunne jeg ta en opperasjon der jeg slipper narkose, og den tar 20 minutter. Så da får jeg satse på det om jeg må ta lap. Men vil såklart helst unngå =) Vi komme fort i gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...