Gjest Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Har noen av dere hørt om noen som har blitt avvist på Ullevål den siste tiden? Har tenkt meg inn å føde der i løped av helgen...hehe (håper)
Kaffe-og-Baileys Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Nei, men jeg mener å ha hørt eller lest at Ullevål har endret praksisen etter medieoppslagene i fjor, og at de nå avviser folk mye tidligere i svangerskapet (hvis det er nødvendig) i stedet for å avvise fødende damer.. Dessuten er det vel bare i veldig travle tider, hvor "alle" skal føde, i april og mai og sånn, at det blir for stor pågang der. Det kommer nok til å gå strålende Lykke til!
Gizom81 Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Heisann Vi var på omvisning der oppe for to uker siden. Da sa de at de har 160 fødsler i uken og sender gjenomsnitt 2 stk i uken til ringerike, drammen og fredrikstad sykehus. Er det fullt på Ullevål er det fult på riksen, ahus osv.. 2006 var et meget produktivt år for folk bosatt i oslo og omegn. Tror ikke du behøver å bekymre deg for å bli avist nei. Hjelp får du uansett, og skulle du være en av de to som blir sendt avsted, kan du jo se på det som om du er i god form! De sender deg ikke bort hvis du ikke er i form til det! Lykke til!
Skallmann Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 De avviser så og si ingen i dag. Jeg har også planer om å føde der i helgen eller før. Har vært der en gang med rier og ble veldig godt tatt imot. Kjempehyggelig jordmor som gjorde jeg følte meg meget bra ivaretatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå