Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Liker det ikke. Litt for hardt jentenavn syntes jeg.
godiva med 3 gull Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Liker ikke -borg og -bjørg navn i det hele tatt! Så synes ikke det er pent.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Det minner meg om Villemo fra Isfolket. Og Villemo synes jeg høres ganske stilig ut. Selv om det ikke er på min topp 10 liste.
Synnøve_Solbakken Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Litt usikker, må liksom vennes til. Men syns ikke det er stygt, jeg er jo veldig glad i Ingeborg, er jo ikke helt ulikt. Villborg er hvertfall mye finere enn Valborg.
prysseluskan Skrevet 25. februar 2007 #10 Skrevet 25. februar 2007 Uvant, så øyeblikkelig virker det litt hardt. Men jeg synes både Vilgunn og Ingeborg er flotte navn, så det er sikkert bare en vanesak.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #12 Skrevet 26. februar 2007 Synes det er fint jeg. Ligner på Ingeborg som jeg liker veldig godt. Synes ikke jentenavn trenger å være sukkersøte. Det går jo eventuelt ann å myke det opp med et mellomnavn, som feks Villborg Marie, selv om jeg ikke synes det er nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå