Gå til innhold

NY TRÅD; KØBENHAVN

bamsemums07

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Bare en kort mail, for å si at jeg er kommet hjem og alt er vel. Tusen takk for hyggelige smser. Blir ikke noe særlig info i denne gang, jeg skal nemlig sove nå!!!!! :-) Bølla er nå omdøpt til Julie, og ser ut til å bli et særdeles hyggelig lite vesen.

Håper vi sees snart.

Elianne

Fortsetter under...

:-)

Det er virkelig travelt dette... Allerede 1 uke gammel, og det føles som om alt skjedde i går!! Selv om hun sover masse, får jeg ikke gjort alt som jeg hadde tenkt.... men det kjenner vel dere igjen???? ....

I morgen kommer en sunnhedspleierske, så da får vi håpe vi kan få noen svar på de tusen spørsmålene ;-)

Hvordan går det med deg Kristine, og lille Vilmer?

Fødselen gikk greit, man kan vel ikke si annet nå i ettertid, men jeg skal innrømme at det var øyeblikk under selve fødselen at jeg lurte på om vi ikke bare kunne utsette det. :-) Hvis jeg skal regne fra jeg kjente første "rie" tok hele gildet 16 timer, men det var ikke før vi kom på hospitalet (ca. i fem halv seks tiden... her mistet jeg begrep om tid og sted :-) ) sakene begynte å ta seg opp. Kl. 21.57 var hun ute!! Hun skremte oss ett par ganger før hun bestemte seg for å komme ut, og de truet med keisersnitt, men det gikk bra likevel. Hun måtte imidlertid få hjelp med sugepropp da!!! Hele 3560 kg og 53 cm var skjønnassen!

Håper vi kan få til et møte snart, for min del trenger jeg nok en uke til, før jeg føler meg helt hjemme i gamet men.... :-)

Elianne

Stor og flott jente det! Og deilig at det gikk så bra, til tross for at det var hardt.

Og til Kristine og Vilmer, vi gleder oss til å høre mer om dere to også!

Ikke tenk på alt man ikke får gjort, men heller på å nyte tiden sammen med bølla. Sundhedsplejersken sa til meg inne jeg fødte at man heller skulle ha en litt rotete leilighet og en opplagt mor enn en strøken leilighet og en utslitt mor... Synes i grunnen det var godt sagt, jeg!

Andreas er allerede 5 (!) måneder, og jeg synes fremdeles at alt nettopp har skjedd! Tiden flyr, men jeg aner ikke helt hvor den blir av.

Og ikke tenk på å presse deg (dere) til å finne på ting osv. Vi venter til alt har roet seg, og det føles litt mere overskuelig (hm.. er det dansk tro) å møtes igjen.

Masse klemmer fra

KH og Andreas

Hei igjen dere!!

Så er vi tilbake i Kbh etter en hektisk men hyggelig norgesturne. Vi er ganske så slitne begge to så det er deilig å være hjemme igjen. Vilmer, som før var så rolig, er nå blitt ganske så bråkete og jeg føler ikke at ammingen går knirkefritt ennå. Håper dette blir litt bedre nå som vi ikke skal farte rundt og møte nye mennesker hver eneste dag.

Er alene med Vilmer for første gang i dag og det merkes, har ikke fått vært i dusjen ennå og leiligheten er ikke spesiellt ryddig og snasen. Vilmer er blitt en skikkelig dalt og vil helst sove i armene eller på fanget, så det er ikke så lett å få gjort noe fornuftig. Får kost masse med gutten min da. Og det der med at tiden går fort, ja det er jeg enig i, Vilmer er tre uker allerede og jeg kan nesten se at han vokser og forandrer seg litt for hver dag som går. Må holde meg fast så ikke tiden løper fra meg:-)

Gratulerer igjen Elianne, det var så gøy å få sms`en fra deg. Gleder meg masse til å hilse på den lille jenta og høre mer om hvordan det hele var.

Gleder meg masse til å se deg og Andreas igjen Karen H. Stakk forresten innom Narvesen i går før vi tok båten , og der kikket jeg litt i det mama-bladet og historien om deg i kbh. Det var veldig fine bilder!!

Håper vi ses om ikke så alt for lenge.

Klemmer fra Kristine og Vilmer.

Kjære Elianne, Kristine og de to nyankomne, søte barna!!!!;o)

GRATULERER så mye til dere alle!! Det høres helt fantastisk ut!!!! Jeg GLEDER meg masse på deres vegne, og ønsker de nye verdensborgerne velkommen!:o) FANTASTISK!!! Jeg tror ikke det er helt mulig å forstå hvordan det føles før jeg selv sitter der. Men det er så HYGGELIG å høre at dere har det bra. Den positive energien bare smitter gjennom skjermen!!! Kos dere masse med de små!!!!

Jeg er i Norge en tur, og har vært på ultralyd - selv om jeg er i uke 23, og det gikk heldigvis fint (Så ut som en frisk og god gutt!!!:o) En FANTASTISK opplevelse!!!! Pappan var heldigvis med også). Har følt at jeg har falt litt mellom de ulike systemene siden jeg for det meste er i Danmark, men ennå ikke har meldt flytting dit. Derfor ordner jeg litt opp når jeg er her hjemme. Men det er absolutt ikke tilfredsstillende. Og jeg gleder meg til alt faller på plass. Vi har ennå ikke funnet noe sted å bo, så jeg er svært utålmodig. Mend et blir nok bra til slutt. Vi gleder oss i hvert fall masse over den gode gutten i magen.

NYT tiden masse, og kos dere masse! Nå er det sikkert vår i DK! Her er det snø og sol. Deilig det også!!!

Ha det fint så lenge!!!

Varm klem fra Marianne:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...