Gå til innhold

aaargh,tv/reklame(lite klageinnlegg)

Anbefalte innlegg

går det ann å få så dårlig selvbilde når en går gravid???

får helt angst når i ser sånne lettkledde osv damer på tv..spes når typen ser på tv...veit jo at han elsker meg blablabla....å i klare ikkje å la være å kommentere det heller...

feks den axe reklamen,med alle de lekre damene som kommer springende..koffor kan de ikkje ha en sånn reklame,bare at det e full av mannfolk i bare bokser eller nokka???

neida,alt e tilrettelagt sånn at det e kun mannfolk som ska ha nokka lekkert å se på tv....blir så irritert altså...

føler meg som en stor hvalross her i går...e ikkje så stor da...å e så tett i nesa så føle i puste som en hval...uff..ja veit i e gravid,bærer på noe vakkert,men enkelte daga e bare dritt...måtte bare få det ut...hehe... ble mye bedre no...

andre som har det slik??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8360583-aaarghtvreklamelite-klageinnlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jo, må nok innrømme at det stikker litt når lekre damer kommer på skjermen. Verst er det kanskje når vi ser God kveld Norge! Der er de såå puppe og kroppsfiksert at det halve er alt for mye!! Blir så irritert altså.. Men jeg er bare snar med fjernkontrollen jeg og zapper "tilfeldig" når sånt kommer hehe ;-)

Føler meg som en kalveferdig ku noen ganger. Men er så heldig at jeg har en mann som ikke gidder se reklame. Å han trøster meg med at jeg ikke skal gå slik resten av livet. Er i uke 19 nå å venter tvillinger. Føler meg like stor alt nå som da jeg var sju mnd med en. Å trøst deg med det at bikinien finner du fram igjen du også he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...