Gå til innhold

Lurer på om jeg kan være gravid selv om jeg hadde tr forrige helg...

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mensen på søndag, den var helt normal og varte i 3 dager.

På onsdag ble jeg syk, med feber...feberen ble borte i natt, men kvalmen har jeg hatt i 2 dager nå... Føler meg helt fin ellers, men denne kvalmen er slitsom. jeg spiser og drikker uten problemer og kaster ikke opp noe. Det ser ikke ut til at denne kvalmen skal gi seg.

Lurer på om jeg kan være gravid for det???!! Noen som vet sansynligheten for at det kan være en spire der, eller er det bare at jeg har vært/er syk som gjør at jeg er kvalm.....

Håper noen kan hjelpe meg med noen synspunkter...:-)

Fortsetter under...

Tusen takk for hygglig svar...veldig koselig å være inne på et forum som dette å få et svar som det!!!

jeg har ikke test hjemme skjønner du og orker ikke å gå ut, derfor ville jeg høre om det var noen andre som hadde opplevd det samme....eller...?

Håper du har fått svar andre steder. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men kom inn på forumet Bli Gravid, her er det veldig mange hyggelige jenter....vi har ikke mistet kontroll på hormonene ennå ;-)

Høres jo lite sannsynlig ut at du er gravid, hvis du har hatt en vanlig mens. Du kan jo ta en test å se, hvis du er usikker. Utrolig hva man kan innbille seg når man prøver å bli gravid. Har selv vært der. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...