Gå til innhold

November: Flere som begynner å bli litt rastløs av å gå hjemme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Været er så dårlig nå, så blir ikke hver dag jeg kommer meg ut. Så nå gleder jeg meg veldig til våren kommer, slik at vi kan gå mye mere ut. Blir litt ensomt å gå hjemme alene. Sambo jobber mye, så jeg ser ikke så mye til han om dagene. Så nå begynner småen å bli veldig knyttet til bare meg.. Ikke noe bra..

Flere som føler det litt sånn også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg koser meg veldig hjemme, men har også sambo en del hjemme + en del venner. Og da går dagene faktisk nesten for fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D var greit i begynnelsen, men nå begynner jeg å bli litt rastløs. Så jeg gleder meg til at d bli litt bedre vær ute så jeg får bevegd meg litt. Men jeg har søkt meg på fjernundervisning sånn at jeg har noe jeg kan gjøre når litja ligger å sover på dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg storkoser meg, men vi er mye på farten, enten har vi besøk eller er på besøk eller ordner et eller annet. Vi går også tur hver eneste dag, så jeg synes dagene går alt for fort. Men blir jo mye mer lettvint til våren. De siste dagene det har vært så dårlig vær har vi og bare vært inne og kost oss, det har vært godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg hjemme.. Går turer med venner, trener en dag i uken med babyen... Finner nye oppskrifter til middag.... Føler egentlig jeg har det veldig travelt, lege med den ene, hs med den andre. Frisør på meg, bla bla... Dagene flyger og jeg nyter det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...