Anonym81 Skrevet 23. februar 2007 #1 Del Skrevet 23. februar 2007 Nokon av borna som tissar på potte? Har ikkje begynt med pottetrening, men kanskje det er på tide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stolt mamma Skrevet 23. februar 2007 #2 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg har kjøpt potte.. og det er veldig stas å sitte på den og lage tssss-lyd.. hehe.. Men det kommer aldri noe. Men jeg spør om hun skal tisse på potta før hun skal dusje/bade.. og da sitter hun ei lita stund og tssssser da.. hehe.. Også er det veldig viktig at dokka sitter på potta si også da.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tredjemann på vei :D Skrevet 28. mars 2007 #3 Del Skrevet 28. mars 2007 oliver pleier å sitte på do av og til mens vi holder han, men ikke hver gang han må tisse eller bæsje. vi gjør d fast litt etter hvert måltid og da hender det ofte at han bæsjer på do. må nesten vente med skikkelig pottetrening til han greier å si ifra når han må. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. april 2007 #4 Del Skrevet 2. april 2007 Vi har ikke begynt .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flust Skrevet 9. april 2007 #5 Del Skrevet 9. april 2007 Lille frøkna sitter på potta si litt hver morgen hvis vi har tid. Setter seg ned og roper "bo.., bo..". Skal selvfølgelig lese bok mens hun sitter der. Får bare lest en side før hun er "ferdig". Har aldri gjort noe på potta, det nærmeste var da hun satte seg på huk og tisset 10 cm fra potta. Da var mamma stolt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakeåndsen Skrevet 11. april 2007 #6 Del Skrevet 11. april 2007 He he.... Vi har ikke somlet oss til å kjøpe potte ennå. Men hun sitter på do hver kveld før vi tar på pysjen, og da lager vi tisse-lyder. Og hun sier æsj, æsj..... Ellers er hun veldig flink til å tisse stående så fort vi har tatt av bleia:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. april 2007 #7 Del Skrevet 13. april 2007 Personlig synes jeg det er litt tidlig å begynne med potte,Luke er ikke klar for det hvertfall:) Jeg kommer til å gå til innkjøp av en "do ring" istedet for potte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå