Gå til innhold

kan man "holde igjen" fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis jeg slutter å knipe igjen, renner det noe ut... men jeg må ikke tisse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fostervann skal være nokså umulig å holde igjen har jeg hørt....

Aner ikke jeg

Skrevet

Hm.. aner ikke. Jeg klarte det hevrtfall ikke sist jeg fikk barn, da bare fosset det ut.

Skrevet

Fostervann kan man ikke holde igjen selv om man prøver, mulig at babyen moser blæra di og det renner litt urin. Det er visst veldig vanlig.

Hvis du er i tvil så ringer du til føden og spør dem, de har nok svar.

Lykke til!!!

Skrevet

Det går nok ikke, jeg klarer ikke holde igjen når jeg må tisse engang..

Skrevet

da mine to forrige kom så gikk fostervannet litt etter litt. Dvs førstemann lå vel med hodet forann og stengte litt og med nestemann gikk det hull på fostervannsposen litt lenger oppe, altså ikke rett i åpningen, så der kom det litt etter litt med begge og jeg kunne til dels holde igjen og løpe på do når jeg kjente det kom. Ihvertfall i starten.

Skrevet

Jeg tror ikke man skal klare å knipe for å holde igjen fostervann, jeg klarte ikke det sist gang..... Men alt er vel mulig antar jeg... =)

Skrevet

hos meg kom ihvertfall resten av fostervannet først da vi kom på sykehuset og med andremann måtte de t.o.m ta hull på posen på nytt fordi barnet seg ned i bekkenet og stengte for så det dannet seg en "blemme" som det ikke gikk hull på foran hodet i åpningen. Først da kom vi skikkelig i gang igjen. Men kommer alt så går det nok ikke og holde igjen..

Skrevet

Sist gikk vannet i små mengder hos meg, men det kom nok om gangen til at jeg ikke klarte å holde igjen, hadde ikke kontroll over fostervannet, mens jeg fremdeles kunne kontrollere tiss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...