Gå til innhold

Kan noen erfarne:) svare på dette?(detaljer)


*bitteliten okt 07*

Anbefalte innlegg

I de to siste dagene har jeg opplevd at det innimellom kommer litt farge i utfloden. Det er ikke friskt blod,bare litt mørkt og slimete. Er dette farlig? Tegn på abort? Det føles også litt rart i magen, nesten som mensensmerter, men tenkte at det er jo mye som skjer der inne, livmora strekker seg kanskje? Går inn i 8 uke i morgen. Er det fler som har opplevd det samme? Bør jeg ringe legen?

Litt bekymret nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

om det skulle vært en abort,så skule du vel ha hatt ganske betydelige smerter...og du beskriver mensensmerter,og det er en normal form for smerte under svangerskapet,som du sier strekker livmoren på seg.og det er også ganske vanlig å ha blødninger under svangerskapet,fordi slimhinnene dine er ganske skjøre,og særlig etter sex kan man blø noe.jeg leste en plass at så lenge du ikke blør mer enn 3 bind i timen er det nok iorden,men du kan jo ringe legen din,og si hvor bekymra du er,og om du kan komme inn til en sjekk,er jo ikke moro å gå å bekymre seg,lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for at du tok deg tid til å svare! Høres fornuftig ut det du sier, er ikke i nærheten av og fylle et bind en gang:) Kommer bare litt på papiret, Blir bare litt stressa av å høre alle de spm om abort her inne, og da beynner man jo og tenke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd akkurat det samme.litt lyserødt,noen ganger litt brunlig den første tiden.Dette er min nr 4.Jeg har ikke opplevd dette med de tre første så jeg ble helt stressa.Men det virker som det er helt normalt.Menssmertene har jeg enda og jeg er nå i uke 12.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...