Gå til innhold

Noen som skal selge pent brukt TFK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finns jo ikke å oppdrive brukt jo;-)

Og mannen min syns 5000,- for ei sportsvogn var litt mye...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bestille fra www.babyjungle.nl ? jeg har bestilt en tfk søskenvogn derfra, sparte 3000kr på det!

Skrevet

hvilken vil du da, så kan jeg sjekke!

Skrevet

Joggster Twist,gjerne med stormtrekket også ;-)

Snill du;-)

Skrevet

i underkant av 3000kr for vogna og frakt, +og ca180 kr i toll. Det er inkludert trekk og greier.. men husk at det kommer an på hva euroen ligger på...

Skrevet

3000,- inkl. frakt? billig!

Tusen takk for hjelpen;-)

Skrevet

Bare hyggelig, jeg bestilte tfk twinner der nettopp med mykbag, 5000kr inkl. frakt, på barnas hus hadde den med bagen kostet 8400kr!

Skrevet

Var det vanskelig å bestille? Tok det lang tid,og hvordan betalte du?

Skrevet

nei det var enkelt, og jeg betalte med visa kort, fordi da blir pengene trukket med en gang, men du kan overføre penger via banken, men det tar lang tid, opptil en uke. Og de sender ikke vogna før pengene er registrert på deres konto.

De virker seriøse, og har hørt om mange som har bestilt derfra..

Fra pengene er registrert så tar det ca 1uke før vogna skal komme til norge..

Skrevet

Jeg kjøpte TFK hos Babyjungle for tre uker siden. Betalte 3200,- med regntrekk og frakt. Idag kom regninga fra Tollpost på ca. 900,- i mva. Så ca. 4000,- er vel en mer riktig pris ja..

Skrevet

Det var rart, fordi jeg har pratet med dem, og det de gjør er å trekke den nederlandske momsen på 19% av prisen, og så legge til 25% som er den norske tollavgiften, dvs, at prisen egentlig er 6% høyere enn sluttsummen, det har og de jeg vet om betalt!

Skrevet

Ja, du trekker fra nederlandsk moms og så betaler du prisen på vogna u/moms og med frakt... Så når vogna kommer til Norge betaler du 189 (?) i fortollingsgebyr + 25% i norsk moms..! Så ca 4000 kr synes jeg også høres riktig ut..! Det er jo uansett billig for flunkende ny TFK da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...