Gjest Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 skal man gå fort eller sakte eller hvordan??? bare lurer.... for å sette igang noe altså..
MuttaღMartiniusღ Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Hehe.... Når jeg går tur, så går jeg bare i vanlig tempo... Ikke hopp og sprett, løp opp trapper. For det kan gjøre så du løsner morkaka. Ikke bra.. Kos deg på tur.
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Heheh.. Aner ikke jeg Sikkert som du føler for selv... Skal du ut? hehe... Er så nervøs for i mårra jeg, at jeg snart driter på meg! Hjelp!
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 uff da...nei jeg får holde meg unna de spenstige hoppene mine da..hahaahhhaaa ))
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 ja jeg skal opp til mamma å tigge middag idag..gidder ikke lage selv.. hehehhe.. så håper jeg på noen skikkelige vonde kynnere..men får det sikkert ikke..er nok ikke moden enda.. hva skal du i morra???
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Sykehuset... -igjen... Sikkert tappe meg for masse blod igjen! Har sv.skapsforgiftninga forværra seg, blir jeg satt igang til uka. VIL IKKE!! Mulig jeg må overnatte der i mårra til søndag om blodtrykket mitt ikke går nedover.. Stiger jo bare :/ Så må ligge der for å få medisiner for å få det ned... SÅ MASSE STYR....
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 huff dA...(( men tenk så kos,da får du møte sønnen din til uka ???? )) gjett om jeg misunner deg nå da....((((((
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Hehe.. Ja, men jeg vil ikke bli satt igang.. Fødselen kan jo holde på flere døgn da Vil at det skal skje på den naturlige måten jeg
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 ja du sier noe der.. men du får trøste deg med at uansett hva som skjer så går det bra ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå