Gå til innhold

Penklær til min store mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til helgen skal jeg i selskap. Penbuksa mi som jeg brukte i jula har blitt for liten. Må ut og kjøpe i ettermiddag/kveld. Har dere noen gode forslag til butikker? Må handle etter klokken fem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter innlegget mitt opp, håper på svar!

Skrevet

Jeg så at de hadde fått inn en kul/pen mammakjole på hm nå. Den var grå og kanskje litt casual, men du kan fint pynte den opp litt med litt smykker og stæsj og evt noen pene sko.

Hadde jeg ikke hatt så kort tid igjen selv hadde jeg jaggu kjøpt den =)

Skrevet

Det spørs jo hvor du bor, det, Lykkeliten! ;-) Min erfaring er i hvert fall at mammaklær-butikkene har mye bedre - og mye tøffere - klær enn på H&M! Så forresten at mama-licious hadde en kjempesøt kjole til under 300 kroner!

Skrevet

Hvis du bor i nærheten av en butikk som fører Mamalicious er jeg sikker på du finner noe fint hvis du går dit. :)

Skrevet

Har en svart, lekker kjole med ermer ned til albuen, V-utringing, går nesten ned til knærne. Kjempebehagelig stoff, (sitter i den nå faktisk ;)), fikk den til jul, den er kjøpt på H&M, merket er MAMA. De har også veldig gode MAMA tights!!

Jeg bruker et lekkert smykke til kjolen, kan bruke armbånd og øredobber også for å pynte litt :)

Skrevet

Hehe, leste svaret mitt på innlegget ditt, virker nesten som V-utringing går nesten ned til knærne, det er d IKKE ;) tihi... Det er kjolen som går nesten ned til knærne (da har jeg ryddet opp i den misforståelsen ;))

Skrevet

Du kan jo sjekke på Lindex og kappAhl også. Det er ihvertfall butikker som ofte er og finne på div. senter og dermed er åpne etter 5. Har kjøpt mye fint der og på HM. Vil liksom ikke legge i for mye heller, for klærne vil vel knapt bli brukt etter fødselen. Mye som kan pyntes opp med litt stæsj som belter og smykker. :-)

Skrevet

De har fått endel 3/4-lange overdeler på Lindex som ikke er mammaklær, men som fint kan brukes over tights eller bukser - fra kr 200,- i forskjellige mønstre. Prøv - om du har tid.

Ofte utplukket og utsolgt for de fine festantrekkene på mammabutikker, - når det haster...

Lykke til!

Skrevet

Wow!! Her kom det masse forslag!! Bor i oslo, men med mulighet til å stikke innom diverse kjøpesentre på lørenskog og lillestrøm. Skal ta en titt på Lindex og Kapp ahl også.. Fant ikke noe på kapp ahl før jul.. (strømmen storsenter) - men takk for tips folkens! Gleder meg til en shoppingrunde i kveld. (Blir kanskje siste gang før termin - har to måneder igjen, skal prioritere babyting framover!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...