Monica *rosa og blå* Skrevet 23. februar 2007 #1 Del Skrevet 23. februar 2007 med spire(mars07) var det resten av nicket? Men hverfall over til det jeg lurte på! hehe var det dere som var våre jule-hemmelig-venner? fikk aldri med meg om jeg gjetta rett siste gangen.... Ja jeg veit.. er alltid seint ute med sånt jeg.. hehe Håper alt står bra til med deg og dine! Og at spiren i magen vokser og trives! Klemmer fra Monica og Natalie Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8358184-april-norasmamma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 23. februar 2007 #2 Del Skrevet 23. februar 2007 Ja, det var oss :-D Stilte deg spørsmål om du trengte flere hint eller om vi skulle bare avsløre oss under gjetterunden, mener at det var det siste som ble skrevet, men man tar fort feil når innleggene kommer litt i forskjellige rekkefølger... Nora var syk men er på bedringsvei. Feber med stygghost, fikk antibiotika og kviknet til etter bare ett døgn :-) Muligens bedre fordi hun har smitta det over til oss, hehe... Gubben har vondt i halsen og jeg hoster. Bortsett fra det og bekkenløsning (og selvsagt vann i kroppen) har jeg det bare bra. Kun 4 uker igjen!! Tida går jo bare så utrolig fort denne gangen. Har jo ikke tid til å dibbe, selv nå med 100% sykemelding! Har ikke engang sjekket over hva jeg har vasket av babytøy eller startet pakkingen av bagen til sykehus. Det får bli neste ukesprosjekt, pluss at jeg må levere inn flere oppgaver til to av fagene jeg tok eksamen i januar iår (ja itillegg til 100% jobb), Trodde ikke de var obligatorisk, hehe... Dette ble litt lang, håper at dere har tid til å lese :-D Klemmm fra Nora og Ping (og Emma) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8358184-april-norasmamma/#findComment-8366676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå