Gå til innhold

April: popmødre og mammaroller..

Anbefalte innlegg

Det er jo ett voldsomt styr om dagene, og jeg kan ikke annet enn å syns synd på henne til tider....

Men man ser godt forskjellen fra vanlige til kjente mennesker.. da spesielt USA og England

Men slik jeg har forstått det har britney vært i NY for ¨feste i over en måned, og da har det tydeligvis gått hardt for seg.. men jeg skjønner ikke at hun kan dra fra sine to barn og feste villt som om de ikke eksisterer. Jeg skjønner hun har det tungt nå rett etter skilsmissen, men hun har jo rett og slett mistet kontrollen! Klarer ikke venner og familie å snakke vett til jenta??

Og de to krangler om foreldreretten, slik jeg forsto det så forlot britney mannen fordi han drakk og festet for mye (mulig narko inni bildet også) her i norge ville ikke to foreldre på fylla/kjøret få noe foreldrerett, ingen av de to er bedre enn den andre... og hvem er det egentlig som oppdrar barna? når foreldrene drar fra de i månedsvis.. hvor ble det av morsfølelsen?

Samma med Victoria becham, som jeg ser på som en god mor, men hun var vel borte fra minstemann i flere måneder rett etter fødselen for å designe en bukse! Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan de klarer det..

Dette var bare to eksempel, men slik er det jo i Hollywodd.. de ansetter folk til å oppdra sine barn.. reiser vekk fra de i månedsvis.. jeg regner med at de holder kontakten da! men jeg som mor klarer ikke å se deres verdier..

Her i Norge har vi jo kongefamilien, og de er jo familier, de oppdrar barna sine selv og viser at de har sine "ups and downs" og de har jo helt sikkert barnepassere, men ikke barneoppdragere hvis dere skjønner...

Skjønner jo at britney må promotere og selge plater og at hun er under ett svært stort press nå, og at media har null respekt for dama som virkelig sliter (blir litt forbanna når media oppfører seg slikt når hun har bedt om hvile)

Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget da.. men dette er mine tanker.. hva mener dere?

Men sånn for ordensskyld, ikke noe galt i hardt arbeidende mødre altså!! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8358104-april-popm%C3%B8dre-og-mammaroller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...