Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

vært på ul i dag, regnet med uttak mandag;MEN for lite egg...trodde ikke det skulle bli ett problem. Hovedproblemet er dårlig sædkvalitet, så jeg har ikke tenkt så mye på dette med eggene. Hadde flere egg på første undersøkelse, enn nå med stimuli. Må fortsette på sprøyter tom mandag. Hadde 3 egg på ene siden, og 1 på andre. Dette er vårt første forsøk, vet lite om antallet. Noen som kan gi meg litt opplysninger, dele noen erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8357870-skuffetv%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mille

Omtrent det samme opplevde jeg i dag. Legen ville at jeg skulle ta sprøyter noen dager til for å få med noen av de mindre eggposene også. Hadde håpet på uttak mandag eller tirsdag, men det blir på torsdag.

På mitt første forsøk hadde jeg også få egg, det ble kun 6 totalt, men bare to av dem ble befruktet. Ble dessverre ikke gravid. Er i gang med mitt 3. forsøk nå...

Det som er viktig å tenke på er ikke nødvendigvis at det blir så mange egg, bare de blir befruktet og kan settes tilbake. Man trenger jo bare ett egg for å bli gravid!!!

Lykke til!

Hei igjen

Jeg går på Suprecur nesespray og Puregon sprøyter. Holder til på Riksen, hva med deg?

Skal nok klare fire dager til, men er ikke veldig glad i de sprøytene jeg heller!

Skal krysse fingre for at du får fine, gode egg på torsdag!

Klem

Annonse

Hei Mille. Det er skikkelig kjipt, men det er ikke kjørt ennå! Jeg pleier ikke å ha mange egg, 3-7 har det vært på de 6 uttakene jeg har hatt. På de siste forsøket hadde jeg bare en ok eggpose, og det var noen bittesmå. Legene lot meg gå et par dager ekstra på menopur, og ved uttak var det hele 7 eggposer som var klare til uttak! Den som vi hadde satset på var tom, men vi fikk ut 5 egg. Dessverre var det 4 som ikke tålte opprensningen, men det siste ble perfekt befruket og klamret seg fast! Dessverre endte det med ma i uke 11, men likevel beviser det at ett egg er nok :o)

Ønkser deg masse lykke til!!!

klem fra

Hei igjen, Mille! Der jeg går sier de at 12-14 egg er "normalt", men det er vist like normalt med 5 som det er med 20... de trøstet meg med at det er bedre med få egg med god kvalitet enn mange egg med dårlig kvalitet... Jeg tror heller ikke det kan justeres med medisinene, jeg modnet like mange egg da jeg gikk på enkel pergokur som med høy dose menopur. Legen min fortalte og at de egg som modnes ligger "klar" et par mnd før de skal brukes. Min erfaring er at akupunktur er godt! Etter at jeg begynte med det modnet jeg mange flere egg!

Vi gir oss ikke før vi lykkes, og jeg tror vi er tett på (selv om egget fortsatt ligger i frysern)!

Samme her - få egg - det meste har vært 7 stk.

Men denne gangen går jeg på Synarela, Gonal-F og Klexane. Holder også til på Hausken.

Kjenner ingen ting - i forhold til de to andre gangene - ingen ømme bryster eller oppblåst.. Har stikket i 7 dager nå.

Erfaring fra tidligere har vært at etter UL dag 6 har jeg måttet stikke ca 4 dager til.

Altså 10 dager til sammen begge gangene tidligere.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...