bittelill Skrevet 23. februar 2007 #1 Del Skrevet 23. februar 2007 ARGH jeg har vært i Afrika nylig og har tatt min siste Malarone-tabelett i dag. Jeg og samboer har bestemt oss for å prøve å bli gravide, men så begynte jeg å tenke på at jeg går på malariapiller og om det kunne ha noen innvirkning på prosessen. Etter mye lesing på internett kom jeg fram til at det er lite materiale om saken, men at man bør vente minst 2 uker etter siste malarone. ALDRI i mitt liv har 2 uker virket så uoverkommelige. Jeg er akkurat ferdig m første mens, og VEEEEELDIG klar til å bare sette igang. Hadde aldri drømt om at det skulle være så mye styr!!! Hadde heller aldri drømt om at jeg skulle bli så babyklar som jeg er. Jeg tror det er en sykdom!!! En tidsinnstilt bombe plassert inni hodet på alle jenter som skal sørge for at vi formerer oss.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8357466-dumme-afrika-og-dumme-malariapiller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
My1979 Skrevet 26. februar 2007 #2 Del Skrevet 26. februar 2007 Ja fyttirakkern! For bare et par uker siden tenkte jeg at det var greit å starte om et års tid, men så snakket vi litt om det her hjemme og plutselig ble et år til et par måneder og så til et par uker! Nå er jeg helt besatt som du sier! Det er vel noe som ligger latent i oss jenter, og har vi først bestemt oss så blir vi helt gira! Jeg har fått mensen igår og skal da ikke ta mer piller på en stund... Ü Stå på ihvertfall, en ting er kanskje en trøst og det er at den tiden vi går i møte nå er utrolig spennende! Masse opp- og nedturer og uendelig mye nytt, nyt hvert øyeblikk :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8357466-dumme-afrika-og-dumme-malariapiller/#findComment-8404846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå