Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Lurte på om noen har erfaring med å ønske å bytte jordmor under fødsel? Forrige gang var vi uheldige og fikk en usikker og udyktig jordmor. Turte ikke be om skifte. Heldigvis kom det en ny på slutten, som var helt fantastisk. Nå tenker jeg at hvis det samme skjer vil jeg gjerne kreve å bytte, jordmor jeg går til for kontroll sier det er helt greit, men hvordan reagerer de på sykehuset? Blir de sure? Glad for innspill og tilbakemeldinger, tenker litt på dette for tiden....
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Jeg fikk beskjed sist gang om at en bare skulle spørre om å få snakke med prikk-jordmor (hun som har ansvar for avdelingen), så kunne man si til henne at man ønsket å bytte jordmor. Litt lettere når en slipper å si det rett til vedkommende at man ikke ønsker å ha henne til jordmor.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 Det var jo lurt. Har jo ikke noe ønske om å såre noen heller, men vil gjerne ha en litt bedre opplevelse denne gang. Det dreier seg jo om å stole på vedkommende...
1976 kreps Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Jeg vil anbefalle deg å skrive et kort brev om det og skriv også at du vil bytte jordmor hvis du ikke er fonøyd med den du har fått.Det er litt lettere å si det i et brev en til personen,da er de ihvertfall forbredt på at det kan skje.Jeg var i en lingnende situasjon når jeg skulle ha min første,men jeg fikk en jordmor fra helvete.skikkelig bitch.Men jeg har skrevet et brev som de har der inne om at jeg kan bytte hvis den jeg får ikke passer meg.Tror dem tar litt mere hensyn hvis de vet om situasjonen. Fødeklar 27/2-07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå