Gå til innhold

Dere som har barn som har snudd seg med hode ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger h*n med ryggen mot høyre eller venstre?

Var på fødselsforberedende på onsdag og da sa jordmor at det var mest vanlig at de la seg mot venstre.

Og min ligger iallefall foreløpig mot høyre (uke 34)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da håper jeg det er det jeg kjenner, fikk vite hun lå i setet, men ryggen er for det meste mot venstre, der kjenner jeg iallefall hikkingen best. ååååå kankje hun har snudd seg i riktig stilling..

Skrevet

Min ligger mot venstre,det har den gjort ganske lenge,men din har jo god tid til å snu seg enda.Ei venninne av meg hadde en som snudde seg fra ene siden til den andre mange ganger,men fødselen gikk veldig bra.(uke 40)

Fødeklar 27/2-07

Skrevet

Hun ligger med ryggen mot venstre og sparker hardt i ribbeina på høyre side:) Jormoren sa også til meg at det var vanligest at de lå slik.

Skrevet

min og må vel ligge med ryggen mot venstre da. jeg kjenner at rompa kommer ut av og til på venstre side, og beina på høyre.

Skrevet

Min første lå med ryggen mot venstre og det gjør denne også, det hender en og annen gang (en gang pr 14 dager) at babyen snur seg mot høyre, men det er kanskje bare en dag. Men jeg har jo lenge igjen da, (uke 28)

Skrevet

Min ligger med ryggen til høyre,har gjort dette siden ca uke 33 eller rundt der!!

Og jeg er i uke 41 nå (4 dager på overtid) og den lille har ikke byttet side enda!=(

Skrevet

Mitt knøtt har også ryggen mot høyre, er i uke 40. Men hun hadde ryggen mot venstre for noen uker siden, og ryggen inn mot min rygg en stund etter det.

Skrevet

Min snur seg fra side til side selv om hodet er godt ned i bekkenet. Jordmor sa at dette var helt vanlig. Jeg er i uke 39.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...