mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 har kjent babyen ordentlig siden uke 19, og det har vært faste tider hver dag med mye aktivitet.. nå er jeg i uke 28 og babyen har vært rolig i ca ei uke.. kjenner jo innimellom spark og bevegelse,men ikke like lenge om gangene eller like ofte som før.. noen som har vært borti dette? siden jeg kjenner babyen litt hver dag så er jeg ikke bekymra enda..men det hadde jo vært greit å få vite om det er normalt..
tuppen og lillemor Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 sånn har jeg også hatt det, det begynner å bli trangt inni der, det vil si mindre bevegelser, så lenge du kjenner litt hver dag, så er detnok bra... du kan jo si dettil jordmor når du er der, å se hvahun sier..
mai-bebbis ble apriljente Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Jeg hadde det samme i uke 28 - jeg ringte føden for det hadde knapt vært bevegelse på 20 timer. De ba meg komme ned tok EKG og ultralyd. Alt viste seg å være greit, jeg fikk telleskjema for å følge med - og fortsatte det ville de at jeg skulle ta kontakt igjen. Nå er prinsessen i fullt liv igjen og alt er skjønt - VELDIG godt å ta den turen ned til sykehuset
kom-som-bestilt Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Det har roet seg litt i magen min i det siste, men hadde nettopp time hos JM, og hun sa at babien lå med ryggen ut, dvs sparkene gikk mer inn i meg, derfor kjente jeg mindre spark. Kanskje det har skjedd med deg òg? Ellers så sa hun at det holdt å kjenne liv hver dag, så jeg tar det med ro...Er i uke 32. Men ring omså føden om du er usikker, det er du som kjenner kroppen din best!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå