Gå til innhold

Hei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er litt ny her.. Har snoket litt rundt omkring eneste. ;o)

har et spm. Fikk mensen 2-3 dager senere enn det jeg skulle ha, en veldig rar blødning som varte i akkurat 5 dager. (endel klumper, og mørkerødt/lille blod) Dette klumpete greiene var hver dag på likt mengdenivå som den første dagen (ganske mye).

Min vanlige mensen starter med ganske mye blod, å deretter blir det bare mindre og mindre, og så avslutter den på 5-6 dagen.

Og nå 2 dager etter mensen har jeg skikkelig mensenaktige smerter i magen, + småkramper av og til nederst i magen. Hva kan det være??

Tok test før mensen kom (siden den var på overtid), men resultatet var negativt.. Hmm.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Kan være ulike årsaker dette...

har du gått på pillen, kan menstrasjonen i etterkant bli noe sånn,

eller det kan være en tidlig spontan abort ( SA) dette er veldig vanlig og skjer gjerne i forbindelse med en menstrasjon. Det at du ikke tester pos kan bety at du ikke har produsert nok hcg.

Men som sagt, mensen kan komme i ulike fasonger den uten at det har vært noe på gang også :-)

lykke til videre da !

Skrevet

Pillen er det nok ikke. Slutten på den i mai for 9 mnd'er siden. ;o)

Skal vente å se om neste mensen kommer. Skal reise bort, så forhåpentligvis går tiden fort. =)

Hvis ikke den kommer, så kan jeg jo begynne å tenke på om det er noe/noen på gang. ;) hehe

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...