Gå til innhold

Huff og huff, nå blør jeg igjen..

Anbefalte innlegg

Har vært sykemeldt i 2,5 uke pga forliggende morkake og blødninger. Fikk streng beskjed om å ta det med ro, ikke løfte, ikke vaske gulv o.l. Blødningen avtok og sluttet for ca en uke siden, men i dag komdet tilbake gitt.. Skal til legen og hente ny sykemelding nå snart.. Ikke så lett å la være å løfte en liten gutt på 15 mnd heller da.. Og influensaen har slått ut store deler av familien den siste uka (unntatt meg og gutten), så det har blitt litt styr da..

Ikke greit å gå rundt å blø altså, skikkelig slitsomt spør du meg.. Men de sa på sykehuset at ettersom morkaka lå så langt ned som min kunne jeg risikere å blø av og på resten av svangerskapet.. Joho!!

=)

Fortsetter under...

Uffesann... hvordan går det med deg?!! Tøft å ha det slik, særlig når du har en liten som løper rundt i tillegg!

Håper at influensaen gir seg for de rundt deg snart slik at du får litt avlastning!

Stor klem og lykke til!

Hei hei!

I dag var jeg på føden en tur. Kom ut ganske mye i morges, og jeg ringte for å snakke med dem. Fikk komme inn på sjekk, ble lagt på registrering og sjekka urin. Alt så bra ut, og jordmor mente det var en gammel blødning og at livmora tømte ut blodet nå. Jeg takka nei til ny sjekk med ul i morgen, og ser det an utover. Ringer igjen hvis det tiltar senere. Drypper litt nå også,men ikke så mye som i morges.

Er og blir sykemeldt, regner med at jeg ikke kommer ut i jobb igjen før fødselen. Har morkake-sjekk med ul den 22. mars, og håper det går bra fram til da så får vi se. Ligner mye på at jeg må igang med ks-samtaler.. =)

Godt å høre at du får god oppfølging! Ta det med ro og ta vare på deg selv og lille babyen- og den krabaten du har utenfor magen ;D

Ikke noe kjekt å oppleve dette i svangerskapet- har en venninne som var gjennom det samme i fjor og har nå en nydelig liten ettåring som ble tatt med ks litt tidlig av samme årsak.

Ha en fin dag!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...