Gå til innhold

er et bare meg,som ikke er klar.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i min uke 37... er klar over at fødselen kan skje når som helst og den kan la seg vente på... men jeg er seriøst ikke psykisk klar enda,hvordan blir jeg det???? vet akkurat hva som venter meg,har 2 jenter...og jeg vet også hva som venter meg når alt er over...

kan man hoppe over fødselen?hi hi.... håper kanskje det er noen der med noen gode råd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ingen råd, men er heller i samme båt. Jeg leser og leser, og tenker og tenker på hva jeg skal gå gjennom men føler meg fortsatt like lite klar. Er førstegangs da, så føler at jeg har ingen måte å forberede meg til hva jeg skal gjennom. Har jo ikke peiling!!

Jeg har hatt det så greit gjennom hele svangerskapet, og nettopp gått ut i permisjon (uke 37). Så nå koser jeg meg bare med fri og har endelig begynt å kjøpe ting jeg trenger til den lille. Det hjelper litt på faktisk.

Men kan for all del ikke si jeg er lei slik jeg leser at mange andre er:)

Men som sagt, hvis det er noe som forbereder- om enn bare litt- så er det vel å gjøre ting klart til småen. Sette frem ting etc.

Du får uanset ha lykke til:)

Skrevet

Neida, jeg har det akkurat sånn som deg!!! Har også en jente fra før, så jeg vet hva jeg går til, men er ikke lei enda! Er i min 35. uke, så er ikke fullt like langt som deg, men vet om folk som var lei i uke 20-noe....

Nei, tror aldri jeg blir skikkelig klar til fødselen. Gruer meg ganske mye, og klarer liksom ikke se forbi det heller, for jeg vet at jeg MÅ føde først og ingen kan gjøre det for meg heller!! Og så har jeg hørt at det er et ganske stort steg å gå fra ett barn til to. Stemmer dette, du som har to stk?

Skrevet

tja,,, vet ikke helt det men...klart det er litt tøft i begynnelsen,men det er jo pga alt er nytt igjenn.. kanskje jeg er heldig, siden jeg hadde ei som var rolig og snill.. og fikk da ei som var lik... så vi har ikke sliti.. vet jo om de som sliter litt mer men..

Skrevet

Samme her. Har en fra før, og venter nr 2 i april. Må gjerne komme i mai for min del... Henger nok litt sammen med at vi pusser opp, og jeg har ikke noe klart til den lille. Har jo alt utstyr og masse masse klær på loftet. Men skal jo pakkes ut, vaskes, legges på plass, mye som skal ordnes. Skulle gjerne ha vasket ned huset også, tror ikke jeg orker å ta noen vårrengjøring i mai akkurat...

Og istedetfor å gjøre masse sitter jeg bare er på nettet og lar meg frike ut av at tida flyr...

Trøsten er vel at babyen kommer når den er klar, om man selv er klar eller ikke... Gleder meg forøvrig til å ha en liten baby igjen, men er litt bekymret for søskensjalusi osv. Håper det går bra!

Skrevet

hehehe... Vet hvordan du har det. Har selv to jenter og er i min 38 uke nå.

Er også fullstendig klar over at babyen godt kan komme NÅ...men det er akkurat som om jeg ikke er helt klar for det ennå.

Alt er jo klart her hjemme. Bag pakket og babyutstyret står og venter på den nye verdensborgeren. Tøyet er vasket og venter på å bli brukt.

Men så var det fødselen da....Huff, vet ikke om jeg orker den:-) Har heller lyst til å bare kose meg i sofaen med en god film med litt god mat til.--- Og så må jeg dra å føde og være på sykehuset noen dager og alt det der styret....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...