Gå til innhold

Cm rundt magen..

MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok et målebånd og målte tvers over navelen og fikk 107 cm. Er 32+3.

Hører av flere venninner at jeg har liten mage...Måtte bare sjekke :)

Er dere runde og gode over magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 105cm. og er 32+2 så da er vi ganske like ;)

Skrevet

Jeg er 105 cm og 34+3... Jeg får høre jeg har en typisk guttemage som står rett ut foran, men nesten ikke noe mage på sidene... og i og med at jeg ikke er særlig høy (167 cm) synes jeg magen er akkurat passe stor! Har lagt på meg 10 kg (v siste jordmorundersøkelse) og alt står visst bare bra til med Lille Ert. Han har snudd seg med hodet ned og da ble symfysemålet mindre også.

Rart og fasinerende hvordan kroppene våre tøyer seg innvendig og utvendig!

Skrevet

Jeg var akkurat 100 cm rundt navlen. Ble kjempefornøyd. Har hørt fra flere at magen er liten, men det kan jeg ikke forstå siden den ligger rett over det grønne feltet på SF målet. Den var noen som kommenterte her om dagen at de mente magen min hadde sunket, kan det være derfor den ikke er mer enn 100 cm rundt navlen?

Skrevet

jeg er 32+2 og er 113 cm rundt maven.....

Skrevet

Er 31+4 og er 95 cm rundt magen, akkurat ved navlen.. Ligger midt på den røde streken på sf-målet og har lagt på meg ca 10 kg til nå..

Vet at jeg venter gutt, og har vel typisk guttemage også, veldig tutemage :)

Skrevet

Fikk nettopp målt meg ;-) 114 cm! ikke lenge igjen nå... uke 34+6

Skrevet

118cm uke 35

Skrevet

Var hos Shayan i går og målte meg :) Jeg var 104 cm rundt magen og begynner nå på min 33 uke :)

Skrevet

Har samma... 107 cm! Är i v 33+1! Rund och go... :D

Skrevet

Ej e 105cm rundt magen, og he komt til 32+1 i dag.. =o)

Skrevet

105 cm rundt magen ved navlen nå (65cm før graviditeten), er 33 uker på vei! Lagt på meg 9.5 kg....

Skrevet

Jeg er 97 cm og er i uke 34. Er en minimini..men har noen uker til å feite meg opp på..så jeg følger ikke akkurat kurven på helsekortet mitt, for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...