Gå til innhold

En gutt!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uke 29. Etter 3D UL i går i Oslo vet vi endelig at krypet i magen er en gutt! Jeg har egentlig følt det slik hele tiden. Her er "oppskriften":

- Nurket var planlagt, så vi brukte eggløsningstester. Samleie samme dag testen var positiv + dagen etter. Vil si veldig tett opptil eggløsningen.

Og slik har graviditeten vært hittil:

- Ikke antydning til kvalme på noe tidspunkt. Ikke vondt i hodet.

- Veldig lyst på appelsinjuice, sitrusfrukter, sure epler og frukt generelt. Ikke lyst på sjokolade. Tåler ikke tanken på kjøtt.

- Lav vektøkning, brystene er bare blitt litt større. Ikke lagt på meg andre steder enn magen.

- Ingen kviser. Har dessuten nesten ikke behøvd å barbere leggene.

- Magen er spiss og høy. Det synes ikke bakfra at jeg er gravid.

- Mye halsbrann.

- Babyen sparker høyt oppunder rybbeina.

Fortsetter under...

Gratulerer da:).. Må bare si at jeg har samme "symptomer "som deg , men ikke mye halsbrann og magen er blitt lavere enn den var ,men etter 4 UL ¨så venter vi ei jente:)

ikke kvalm ,vondt i hodet:)

mmm sure epler og frukt...

bare mage nesten ikke mye ekstra vekt

synes ikke bakfra at jeg er gravid nei..:)

babyen sparker nå mye i ribbeina og overalt egentlig:)

hehe..

Samme her! Uke 25 nå, UL idag viste tydelig en liten gutt. Samme tegn som deg bortsett fra at jeg har lav og rund mage (men synes ikke bakfra). Til og med det med hår på leggene stemmer (la det vare!!!). Og jeg som normalt elsker søtt har nå ikke lyst på sjokolade nå (ikke kvalm men ikke søtbehov liksom). Og bøtter ned appelsinjuice (i alle fall helt til jeg nylig fikk halsbrann). Morsomt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...