Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Men de gode nyhetene er (for de som har fulgt litt av historien min), er at vi ble akseptert og faar hele ivf evt ICSI forsoekene dekket,,Alt kommer an paa om gubben faar fortsette aa jobbe her i Belgia, for om vi drar til England, faar vi det ikke dekket...saa det er spente tider naa..Faar vel vite det om noen uker..Har hvertfall allerede faatt time til UL og skal ringe in mens naa de neste ukene, for aa reise aa ta roentgen..Saa naa gaar det hvertfall fremover..Mannen maa ta operativt saeduttak, saa vi haaper virkelig de finner noen svoemmere der inne.. Haaper bare vi faar bli naa, saa ikke alle droemmene vaare knuses foer de i det hele tatt har begynt...
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Jeg ønsker dere lykke til videre kanskje snart. Måtte det gå deres vei nå ! Klem fra
Aguin Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Lykke til. det høres ut som om du kan ha gode sjangser senere i det minste
Sunniva78 har to små Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Vil ønske deg lykke til videre! Som Aguin skriver, sjansene kommer!!!
nusse 77 Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 jeg vil også ønske deg lykke til vidre.. klem
finetine Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Da krysser jeg fingre for dere:o)!!! Håper virkelig dere får bli nå som dere er igang.............. Lykke til! Klem
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2007 Takk jenter og takk finetine..Vi sitter her og er passe nervoes ja..Om vi ikke faar bli gaar jo alt i vasken..Men vi tror det kommer til aa gaa bra. Folk kan jo ikke vaere saa slemme naar de vet hva som staar paa spill?? (haaper jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå