Evitamor Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Vet den er ganske ny, mange som har kjøpt den, men kanskje ikke begynt å bruke den enda. Jeg har så lyst på den vogna, men lurer på om folk er fornøyd.Klarer ikke bestemme meg for rød, svart eller brun bag.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Har bare sett på den i butikken, men den ser helt super ut. Hadde tenkt på Brio Kombi, men så så jeg Brio Happy, og ble solgt med en gang. Nettere, finere og smartere. Stilig med måten hjulene slår sammen under vogna og tar da mindre plass.
Hege+solstråle:) Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Har ikke fått prøvd den enda men måtte bare fortelle at jeg har kjøpt den.... Håper at vi blir fornøyde:) Ble sort på oss, litt kjedelig med tanke på alle du stilige fargene å velge i men prøvde å være litt fornuftige..
lene1984 Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Hei.. Nå har jeg vært og kjøpt denne vogna.. Synest den er flott og er veldig lett.. Men jeg kjøpte med vanlig understell for det nye(som skal være mindre å legge sammen) var så stivt at det gikk ikke ann å "vugge" vogna.. Jeg tror dette er en super vogn.. Gleder meg til å bruke den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå